Sitronade Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er ganske fersk når det gjelder trening. Jeg er ganske tynn men har uthevende former. Har i det siste gort par øvelser som pushups, situps, og andre variasjoner av dette. Har bare noen armevekter(om det er det det heter). Har veldig lite peiling på dette, så trenger et par tips på øvelser og det som er for mage,bryst,armer(da tenker jeg ikke bare på biceps og triceps, men de fleste armusklene) og litt nedre rygg. Hadde vert fint om noen kunne gikk meg noen tips og øvelser jeg kan gjøre for de nevnte musklene. Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nettsider med fine øvelser: TN.no Cooperguns Hva mener du med ''ikke bare biceps og triceps men de fleste armmusklene''? Bi/Tri er vel det man har i armene, utenom underarm. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ikke bare biceps og triceps men også underarm er det jeg tenkte på ja. Edit: Takk for Cooperguns sia, mye brukbart. Problemet er at jeg ikke har tillgang til noe trenings-utstyr. Endret 8. mai 2008 av Sitronade Lenke til kommentar
Draugluir Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) her er ett par øvelser jeg kom på i farten. trenger bare manualer(hantler/håndvekter ) til disse mage: situps i alle varianter bryst: benkpress med manualer, skråbenk med manualer, flyes, pullovers armer: manualcurls, hammercurls, konsentrajonscurls, scullcrushers, kickbacks rygg: manualroing, pullups, rygghev (skuldre: fronthev, sidehev, manualpress, omvendte flyes) Endret 11. mai 2008 av Draugluir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå