Gå til innhold

Bærbar for ca. 10 000,-

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha en bærbar PC(/Mac?) som stort sett kommer til å brukes til musikk, litt musikkproduksjon, film og selvfølgelig til "vanlig bruk" også. Jeg spiller nesten aldri så det trenger ikke å være en "spill-pc"..

Det som er viktig for meg er at den må være rask og ha et fint design.. (Gode innebygde høyttalere og et godt lydkort hadde også vært pluss) Det er også litt viktig at den ikke blir varm altfor fort og at den ikke bråker mye.

Harddisk: 250 GB +/-

RAM: Helst 4GB

Skjerm: Helst 17" (med høy oppløsning)

Pris: 10 000 +/-? Kan gjerne være billigere så lenge det fyller kravene mine..

Takker for alle svar :thumbup: !

EDIT: Endret litt på kravene

Endret av -KING-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha en bærbar PC(/Mac?) som stort sett kommer til å brukes til musikk, litt musikkproduksjon, film og selvfølgelig til "vanlig bruk" også. Jeg spiller nesten aldri så det trenger ikke å være en "spill-pc"..

Det som er viktig for meg er at den må være rask og ha et fint design.. (Gode innebygde høyttalere hadde også vært et pluss.)

Harddisk: 250 GB +/-

RAM: Helst 4GB

Skjerm: Helst 17" (med høy oppløsning)

Pris: 10 000 +/-? Kan gjerne være billigere så lenge det fyller kravene mine..

Takker for alle svar :thumbup: !

Denne ser ok ut: http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=HPDV9657

Erfaringen med hp er at de blir veldig varme, men det er god kvalitet på pc-ene dems.

Denne her ser bra ut denne også: http://www.expert.no/product/product.aspx?...tifier=HPDV6750

Ganske mange pc-er som oppfyller dine krav. På hp pc-en min som er snart 2 år gammel er det veldig bra lyd synes jeg da, så det kan ikke være noe dårligere på de nyere pc-ene

EDIT: Så at ikke den siste var 17"

Endret av Gryterett
Lenke til kommentar

Takk for forslaget!

Jeg glemte å si det i første post, men det er viktig at den ikke blir altfor varm for fort og at den ikke bråker for mye. Hvilken prosessor burde jeg ha? Intel Core 2 Duo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...