jblomseth Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei alle sammen. Har nettopp kjøpt ny laptop, ASUS M51 sn. Sliter litt med å fjerne en hel haug med ubrukelige programmer som fulgte med på operativsystem-disken. Blandt annet Norton. Jeg klarer å av-innstallere men vil ha dette fjenret permanent!!! NOD32 er vel et bedre og mindre plagsomt antivirus program? Noen som kan hjelpe meg med problemet? Om noen oxo har erfaring med overklokking og kan hjelpe med dette, setter jeg enormt stor pris på all hjelp. Maskinen har en T9300 prosessor. Hvilket os burde jeg gå for? Medfølgende Vista home premium el oppgradere til '64 bits? Jeg bruker maskinen kun til nettsurfing, office og spill (FM2008) På forhand takk til alle svar... Lenke til kommentar
kvitlakk Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Bærbar + overklokking går ikke bra. jeg tenkte også på det i sånn 5 min til jeg kom på hvor liten plass det er i en bærbar, og hvor mye varmere det blir med overklokking. Lenke til kommentar
OlaStandal Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Bærbar + overklokking går ikke bra. jeg tenkte også på det i sånn 5 min til jeg kom på hvor liten plass det er i en bærbar, og hvor mye varmere det blir med overklokking. To ord: ikke overklokk! Du kan alltids fjerne alle unødvendige program, og installere skikkelig antivirus til pcen:P Send meg PM om du lurer på noe angående sletting:P Lenke til kommentar
johome Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Hvis du vil ha et program som fjerner andre programmer på en grundig måte kan jeg anbefale Revo Uninstaller. Den gjør jobben på en langt bedre måte enn det innebygde i Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå