Gjest Lene Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er lett for andre å si at det er ikke noe å henge seg opp i, men for den som har det ødlegger det mye av sexualiteten om men plages av det. Jeg syntes selv mine er litt store, å vurdere og opperere dem, men har problemer med bare det, å vise det til gynokolog eller en kirug. Det er kansje ikke mange gutter som bryr seg om det, men om man bryr seg selv, blir det vanskelig uansett. Hva kan man gjøre? Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 gutter gir totalt faen hvordan kjønnsleppene dine ser ut Lenke til kommentar
Gjest trond bærnten Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 ka e nr ditt ? så kan vi lage hurtigbeis ! Lenke til kommentar
Nøtteliiten Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hahah, tviler på at noen skriver nummeret sitt her ((; Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Gutter driter ikke I hvordan kjønnsleppene dine ser ut. Men det skal en del til for at de skal bli ekle. Da snakker vi 5cm lange lepper. Viktigste er at fitta er rein og frisk. Men å påstå at ingen fitter er stygge er for dumt Lenke til kommentar
johanf Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 wow - necropost much? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Damn, så ikke at de andre postene før nøtteliiten sin var 5 år gamle Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. mai 2015 Del Skrevet 3. mai 2015 Hei du! :-) Jeg synes det er synd du føler det slik. Vi alle ser forskjellige ut, og det er helt vanlig slik du beskriver det. Råder deg til å snakke med helsesøster eller lege. De jobber med slikt vær dag. Her ser du også en rekke med helt vanlige kvinner, anbefaler deg å se litt inne på den siden http://www.greatwallofvagina.co.uk/great-wall-vagina-panels Anonymous poster hash: 80faf...71f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg