Leeroymonster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Aldri tenkt over at det er særlig forskjell på dem ... Hva med under oralsex? Aldri sett etter? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hugbees ser egentlig ikke etter der nede, bare putter'n inn og lar det stå til hehe Hell yeah! That's how we roll Helt seriøst jenter, det er ingenting å bekymre seg over. Kan ikke snakke for andre, men for mitt vedkommende så kunne jeg ikke brydd meg mindre om hvordan leppene ser ut. Big or small - i'll have 'em all. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) Har bare hatt oralsex på en så er vel kanskje derfor.. på de andre har det vært som Manfred sier =) edit:leif Endret 15. mai 2008 av Hugbees Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Helt ærlig synes jeg det er stygt Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har bare hatt oralsex på en så er vel kanskje derfor.. på de andre har det vært som Manfred sier =) edit:leif Ja, blir kanskje litt vanskelig å se forskjell når man bare har sett én. Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 har sett mer enn en da, men uansett.. er ikke viktig synes jeg, farge og fasong på brystvorter er waaaay viktigere! Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det er jeg faktisk helt enig i. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Den eneste som har brydd seg om dette uvesentlige problemet er ei jente (Epletyv). Gutter flest har et mye mindre øye for detaljer, og tar seg sjelden tid til å se etter der nede. Personlig er jeg helt enig med Frohman Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er sikkert noen gutter som også synes det er veldig stygt, men som alle mennesker så har vi forskjellige synspunkter. Noen kan kanskje synes det er dritdigg med store kjønnslepper, mens andre klarer ikke tanken på det.. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg sier ikke at det er pent; bare at det ikke har noe å si. Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er sikkert noen gutter som også synes det er veldig stygt, men som alle mennesker så har vi forskjellige synspunkter. Noen kan kanskje synes det er dritdigg med store kjønnslepper, mens andre klarer ikke tanken på det.. Sant det. Blir vel ganske synonymt med "omskjært pikk"-debatten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Men en har jo sett en og annen porrfilm der kjønnsleppene er faktisk virkelig stygge. Men stort sett er de ganske fine og greie. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Lili_* Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 hadde jeg fått velge, hadde jeg uten tvil valgt ei finfin bollemus. Så du mener at man kan ikke ha bollemus selv om de indre henger utenfor de ytre? ..var vel kanskje verre med definisjonen av bollemus da Nei, da kalles det visst flaggermus (om de indre henger litt utenfor, altså). Er ikke bollemus det samme som "camel toe"? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Big or small - i'll have 'em all. Slenger meg på denne. Det viktigste er ikke hvordan kjønnsleppene ser ut, men hvordan jenta oppfører seg... Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Huff, dette har jeg aldri tenkt over før.... Spiller det virkelig noen rolle..? Alt man skal være nødt til å ha komplekser over i dag, sier jeg bare... Lenke til kommentar
Capria Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg fikk helt noia for brystvortene mine jeg nå. Spiller fargen virkelig en stor rolle? Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Spiller fargen virkelig en stor rolle? Enkelt svar: Nei. Lenke til kommentar
Hauglie Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 bolle mus, med saftige ytre lepper som man kan klemme litt på og bare kose seg med:D Lenke til kommentar
Gjest Guest_joku_* Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Noen skulle ha laget poll av det her. Mange forskjellige synspunkter her. Men uansett. For min del er det vell det samme om det henger litt eller ikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Personlig så synes jeg at fr store kjønnslepper er litt æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg