Gjest Gjest Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hei.. Jeg har et problem som jeg ikke vil spørre noen jeg kjenner om... De indre kjønnsleppene og tappen min henger utenfor de ytre kjønnsleppene. Jeg har ikke sett noen andre som har det sånn. Det har vært sånn helt siden jeg var liten. Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt? Endret 9. mai 2008 av Skagen Lite beskrivende emnetittel. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er ikke unormalt. Alle underliv ser ulike ut, og hos enkelte henger de indre kjønnsleppene litt utenfor. Det er helt vanlig. Jeg vil ikke tro gutter generelt synes det er stygt. Du kan nok legge fra deg den bekymringen ganske kjapt Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt? Nei, og nei. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt? Ja, jeg syns det ikke ser særlig pent ut med de indre leppene hengende utenfor. Ikke at det betyr noen verdens ting, men hadde jeg fått velge, hadde jeg uten tvil valgt ei finfin bollemus. Såklart, ingen vil si nei til sex for den saken. Og nei, det er ikke unormalt. Lenke til kommentar
Gjest Gjester Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Frohman, du hjelper da veldig lite til.. Det er normalt, og like bra spør du meg. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hjelper veldig lite? Er jeg her for å hjelpe eller å være ærlig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg syns det er sexy, jeg. Liker ikke når alt er dekket av svære kjønnslepper med en strek i midten. Lettere å komme til. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, jeg syns det ikke ser særlig pent ut med de indre leppene hengende utenfor. Ikke at det betyr noen verdens ting, men hadde jeg fått velge, hadde jeg uten tvil valgt ei finfin bollemus. Såklart, ingen vil si nei til sex for den saken. Jeg syns det er sexy, jeg. Liker ikke når alt er dekket av svære kjønnslepper med en strek i midten. Lettere å komme til. Det var nettopp det jeg mente. "Some say potato...etc.." Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nettopp, derfor er det flott at alle ser forskjellige ut, slik at vi alle kan bli tilfredstilte. \o/ Lenke til kommentar
LazyJones Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Hei.. Jeg har et problem som jeg ikke vil spørre noen jeg kjenner om... De indre kjønnsleppene og tappen min henger utenfor de ytre kjønnsleppene. Jeg har ikke sett noen andre som har det sånn. Det har vært sånn helt siden jeg var liten. Syns gutter det er "stygt", og er det unormalt? Ikke stygt, deilig! Som en av de andre sa så liker jeg det bedre enn små indre kjønnslepper. Blir vel som med alt annet, noen liker det ene og noen det andre og takk og pris for det! Når det er sagt, til tross for at jeg liker det ene bedre enn det andre, så er det ikke det som tenner meg og har ingen betydning ved valg av kjæreste. Det der kan du trygt slutte å tenke på. God helg! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 hadde jeg fått velge, hadde jeg uten tvil valgt ei finfin bollemus. Så du mener at man kan ikke ha bollemus selv om de indre henger utenfor de ytre? ..var vel kanskje verre med definisjonen av bollemus da Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Smak og behag, så klart. Jeg liker det meste, alle jenter er fine på hver sin lille måte Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg har samme problem som deg. Jeg er veldig utilfreds med meg selv pga dette. De er store og henger langt utenfor! Har aldri sett noe lignende. Jeg har vurdert å operere dem, men vet ikke om det er så lurt. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Ingen bryr seg. Ja, den ser mindre delikat ut, so what? Det fins ikke en gutt på jorda som sier nei til sex på grunn av kjønnsleppene. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Det er sant som Frohman sier, ingen gidder å henge seg opp i dette. Med tanke på egen selvfølelse, så må en jo vurdere dette selv. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Jeg er litt enig med det som har blitt sagt før, at mindre indre lepper er mer tiltrekkende. Men det er da virkelig ikke kjønnsleppene man velger kjæreste utifra, og ikke sexpartnere heller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Om du tenker på at folk vil avvise deg for det, så skjer ikke det. Men personlig så syns jeg små lepper som ikke henger ut ser best ut. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Det tror jeg det er mange forskjellige meninger om. Jeg har ingen preferanser, men synes ikke det er stygt med verken små eller store Lenke til kommentar
Hugbees Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Aldri tenkt over at det er særlig forskjell på dem ... Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Hugbees ser egentlig ikke etter der nede, bare putter'n inn og lar det stå til hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg