Nidhogg Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 På undersiden av alle korker på cola glassflaskene er det alltid et ordtak/slagord. Hvilke har du sett? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Gork i parken Oss to @ Kino? G.I.D Glad i deg C og bli z Ny sveis? (elns) Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 oh jeg har en hel liten samling hjemme! *prøve å huske* G.I.D (gla i deg) Er du online? Opp med periskopet Bytt frisør Flørting pågår Jeg bestemmer Jeg vil ha mat Opptatt, still i kø Dette går aldri bra Gjesp søker munn uh.. husker ikke alle.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 er så lenge siden...husker ikke. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har to cola korker liggende: Kjøl deg ned Vis dem hvem du er! Cola er best på glass, plast gir bismak Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Cola er best på glass, plast gir bismak enig! dessuten holder colaen seg sprudlene sinnsykt mye lenger i glassflasker! plast: max halvtime med åpning og drikking og lukking. glass: nesten et døgn med samme behandling. testa dette hjemme en gang.. ble ganske forbauset! positivt forbauset da! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Ark. Husker ikke. Har mange i underbevisstheten. De jeg husker for øyeblikket er tatt. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Glass cola er livet....kalt og godt lenge.....uumm..Alwayz coca cola....hater dritten som legger seg på tennene etterpå Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Glass cola er livet....kalt og godt lenge.....uumm..Alwayz coca cola....hater dritten som legger seg på tennene etterpå mose på tennene suger Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Skulle likt å lesket meg med iskald coca-cola anno 1907 da kunne man med rette kalle det coke Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 mose på tennene suger fint navn do drugs...drink cola det blir jo sett på som "holde seg våken" drikk. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei! Eg har sett og lest mange Coca-Cola gorker nokre av dei er desse: Gjesp søker munn Alltid beredt! Kalde føtter? Inkasso varsel Dykking forbudt! Sjarmer meg! Stopp snømannen! Du er omringet! Sett meg tilbake Rødmer jeg? Bare en time til! Vis meg tigerblikket! Jeg tar et hint Om hyssingen ryker... Gork i parken Tøff i pysjamas Gaffel i øyet... Du er en god venn Jeg er sjefen! Mygg søker blodgiver Og du vil? Du er skjønn i kveld Er du online? En dans i boblerus Det bruser over Førstemann til bunns! Spre ryktet Smil du er på TV Det demrer Dykking forbudt! Kjøl deg ned Kan man ønske mer? Gjesp søker munn Ånden i flasken... Besøk bestemor!!! Å nei! Deg igjen... Jeg bor alene... Vis dem hvem du er Smil til meg, vennen! Hils alle kjente! Hvorfor akkurat meg? Glemt passordet? Indianarane kjem! Hva står på menyen? Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 "Jeg tar et hint" (Ja, jeg gjennopplivet en gammel tråd - kudos til meg ) Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 er så lenge siden...husker ikke. Wow, det var en unødvendig post. Jeg husker at jeg fikk "bytt frisør" rett etter at jeg hadde klept meg. True story. Lenke til kommentar
Blablablabla Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 "Glemt passordet?" Sann spådom. Plagdes som f... med å få opp den flasken, da jeg ikke hadde noe tilgjengelig i bilen Gikk vel til slutt med et skrujern om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Wow, det var en unødvendig post. 7 år siden, da. :c Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hmm, denne tråden skal jeg huske meg og så skal jeg finne frem alle eskene med gorker når jeg står opp og skrive ned. Jeg lurer på hvor mange jeg har, slutta å telle når jeg nådde 550. Lurer enda mer på hvor mange unike jeg har. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/Gork Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Forfør meg ^^ også har jeg fått en hel rar en som "Snømannen kommer" elns husker ikke helt, men den var i vertfall helt merkelig. edit: Stopp snømannen! og Sjarmer meg var det vist Endret 16. juni 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) Hmm, denne tråden skal jeg huske meg og så skal jeg finne frem alle eskene med gorker når jeg står opp og skrive ned. Jeg lurer på hvor mange jeg har, slutta å telle når jeg nådde 550. Lurer enda mer på hvor mange unike jeg har. Nærmer du deg slike kvanta, skal jeg personlig sende deg en kork i posten. Endret 18. juni 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå