seidon Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hallo. Jeg har en kompis som har kjøpt seg en ny pc med AMD Phenom 9550 8gb ram, Asus M3AH HK og Asus 9800GTX. Når han spiller spill slik som wow og medal od honor osv så lagger det på helt normale instillinger. Jeg har hjulpet ham med å oppdatere til de nyeste driverne, men jeg greier ikke å finne ut hva som er galt Takk for hjelp setter stor pris på det. Endret 8. mai 2008 av seidon Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja syk verden vi lever i. Tro om det er Hardware feil? Lenke til kommentar
seidon Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Alt er jo helt nytt, hva kan være galt. PC-en fungerer jo men det lagger i spill. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Ja jeg hører om dette i andre tråder. Også Intel deler. Men jeg opplever selfølgelig redusert ytelse ved at det er lenge siden jeg har formatert PC-en, Jeg tror kanskje det er Hardwarefeil. Installer hele maskinen på nytt og se.. Enn vis du installerer Ubuntu og kjører en 3D Mark 2003/2006 test? Endret 8. mai 2008 av Deimos87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå