Xargo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 jeg skal kjøpe meg en xp2500+ (barton), så lurer jeg på om dette hovedkortet støtter høyere enn det og i tilfelle hvor mye? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kompatible prosessorer: Athlon, Duron, Athlon XP står det på siden til komplett, den takler helt sikkert alt som har kommet ut av cpu'r i dag og man kan vel bare oppgradere bios så vil den støtte nyere også Lenke til kommentar
Babelfisken Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kompatible prosessorer:Athlon, Duron, Athlon XP står det på siden til komplett, den takler helt sikkert alt som har kommet ut av cpu'r i dag og man kan vel bare oppgradere bios så vil den støtte nyere også Er det ikke snakk om nye barton modeller med 200/400MHz FSB? I så fall nærmer man seg vel grensene til hva nForce2 støtter, men selv det bør vel disse kortene klare, i det minste uoffesiellt. Mange som kjører 8RDA+ på FSB på 210 - 225MHz, vet ikke hvor gode Asus kortene er på FSB? Avhengig av revisjon kan man vel trenge oppgradering av bios for å støtte Barton i det hele tatt. Men støttes gjør de. Lenke til kommentar
formann Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 ASUS kortene er ikke veldig bra på høy fsb.. de klarer ofte ikke mer enn 190-195. Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 takk for hjelpen :wink: Lenke til kommentar
Xargo Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 jeg går for: Asus A7N8X Deluxe/GD AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz bus :smile: igjen, takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå