zonko Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Nei, flyet styrtet på grunn av at Des ikke trykket på knappet tidsnok. Det som derimot er spørsmålet er om det var skjebnen/ øya/ et eller annet bakenforliggende som førte til at han fulgte etter Kelvin ut og ikke fikk trykket på knappen og flyet derfor styrtet. Bernard er igjen fra haleseksjonen, men han er vel den eneste? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) At flyet styrtet var tilsynelatende Desmond sin feil ja, men hvorfor og hvordan og om dette har noe med skjebnen å gjøre er vanskelig å si. Igjen kommer vi inn på det som har blitt nevnt flere ganger om at skjebnen har en måte å "course correcte" på. Muligens er dette ting vi kanskje aldri får svar på, som bare forblir et mysterium. Og ja, bare Bernard igjen fra haleseksjonen som er sammen med resten av de overlevende. (I tillegg har du flyvertinnen Cindy og de to barna Zach og Emma, som er hos the others nå) Endret 13. mai 2008 av Nevnarion Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har tenkt på en ting. Ben summoned smokey for å prøve å hindre Leiesoldatene i noen timer. Er det da mulig at noen/noe summoned smokey for å få flyet til å krasje? F.eks at Jacob gjorde det, fordi han trengte Locke og noen andre nøkkel personer for å redde skjebenen til øya? Og en ting til, er det noen som fortsatt lever fra haleseksjonen av flyet? Der hvor eko, og Michell Rodriguez var. Right. Tilbake til episoden, så virker det som om vi kommer til å få en helvetes bra sesong avslutning. Personlig så var det vel egentlig ikke noe nytt ved å se flashback av Locke i denne episoden. Det som var spennans var å få se "The Hatian" fra Heroes som jobber med Widmore/Dharma. Vi vet jo ikke noe sikkert, men bortsett fra Bernard og Cindy med barna vet vi ikke hva som skjedde med de andre fra haledelen, de trenger ikke å være døde de heller. Hæ? "The Hatian"? Er da ikke samme skuespiller. Lance Reddick er dessuten er langt mer bedre og mer tynnere og høyere. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Jeg har tenkt på en ting. Ben summoned smokey for å prøve å hindre Leiesoldatene i noen timer. Er det da mulig at noen/noe summoned smokey for å få flyet til å krasje? F.eks at Jacob gjorde det, fordi han trengte Locke og noen andre nøkkel personer for å redde skjebenen til øya? Og en ting til, er det noen som fortsatt lever fra haleseksjonen av flyet? Der hvor eko, og Michell Rodriguez var. Right. Tilbake til episoden, så virker det som om vi kommer til å få en helvetes bra sesong avslutning. Personlig så var det vel egentlig ikke noe nytt ved å se flashback av Locke i denne episoden. Det som var spennans var å få se "The Hatian" fra Heroes som jobber med Widmore/Dharma. Vi vet jo ikke noe sikkert, men bortsett fra Bernard og Cindy med barna vet vi ikke hva som skjedde med de andre fra haledelen, de trenger ikke å være døde de heller. Hæ? "The Hatian"? Er da ikke samme skuespiller. Lance Reddick er dessuten er langt mer bedre og mer tynnere og høyere. Åja stemmer det. Det er Jimmy Jean-Louis som spiller The Haitian i Heroes. Lenke til kommentar
steingrim Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Han spiller Cedric Daniels i The Wire, så mange har kanskje sett han der. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Noen husker han nok også som Desmond Mobay i OZ Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro etter denne episoden. Begynte å le etter den "We're gonna move the island" på slutten. "Riiight.." Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vet ikke helt hva jeg skal tro etter denne episoden. Begynte å le etter den "We're gonna move the island" på slutten."Riiight.." Det som blir spennende nå, er om "move the island" betyr å flytte den geografisk til et annet sted, eller å flytte den i tid. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig bryr jeg meg ikke stort lengre. Eneste grunnen til at jeg fortsatt følger med er egentlig i håp om bra og spennende episoder. Historien appelerer ikke i det hele tatt. Den forbanna øya kan være laget av non-stop uten at jeg blir særlig forbauset. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 For å være ærlig bryr jeg meg ikke stort lengre. Eneste grunnen til at jeg fortsatt følger med er egentlig i håp om bra og spennende episoder. Historien appelerer ikke i det hele tatt. Den forbanna øya kan være laget av non-stop uten at jeg blir særlig forbauset. Synd, men du er nok langt fra alene om å føle det sånn. Har inntrykk av at den enorme skaren av seere den første sesongen tiltrakk seg, nå er inndelt i 3 hovedgrupper; de som fortsatt syns Lost er utrolig bra og syns historien fenger, de som syns Lost har blitt ganske håpløst og ikke liker veien historien har tatt, men fortsatt følger med av ulike grunner (vane, håp om fornyet interesse o.l.), og de som har gitt opp og ikke ser på lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå