Finchy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har nettopp tatt lappen for lett lastebil(C1) og har tenkt å utvide til C i løpet av sommeren. Hva kommer dette til å koste? Vet at jeg slipper lastsikringskurs og ulykkesberedskap + obligatorisk sikkerhetskurs på vei er redusert fra 6 til 4 t. Noen som har forslag? Veit at det var ganske tungvindt å ta c1 istedet for å ta c med en gang, men dette var tydeligvis et stort problem for forsvaret.(applaus!) Tror jeg hadde mast i et halvt år før det iheletatt skjedde noe, men da fikk jeg c1 isetdet for c som jeg egentlig hadde krav på. Lenke til kommentar
Bamboozle86 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Koster vell pent lite om du tar det i forsvaret? Lenke til kommentar
Finchy Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Koster vell pent lite om du tar det i forsvaret? Pent lite med tid igjen også, siden jeg takker for meg ganske snart så det går nok ikke. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Å ta kl. C koster ca. 30000kr Trekk ifra det du ikke trenger, så får du ca. pris. Jeg vil tippe det koster ca. 15-20000kr for å oppgradere. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vet ikke hvordan pris utviklingen på dette har vært, men i 2001 kom D(Hadde CE fra 2000) på nøyaktig 4400,-(2 kjøretimer, leie av kjøretøy til oppkjøring ogsensor-gebyr). Så noe rundt dette bør det nok ligge på om du har kjørt litt tor C1 bil, så du har litt erfaring. Men når du først går for C, så vurder E i tillegg, gir deg så mange flere yrkesvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå