Gjest Guest_alfred_* Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bruker nå Axe roll on som du kjøper i vanlige butikker og merker at den ikke er "kraftig" nok, at jeg begynner å lukte litt etterhvert som dagen går. Bare lurer på om noen har noen tips til deodurant som er bra og holder borte lukten? Svetter ikke bare under armene heller, bare lurer på om det er vanlig å svette på magen osv? Kan det være der lukten kommer fra? Er gutt forresten så dere ikke kommer med tips om jente deo'er Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har ofte problemer med at deo'en ikke er god nok. Skal jeg gi deg et godt tips må det være en stick fra Hugo Boss, men 'Nivea for men' (tror det er det den heter, den blåe) er et billigere og meget godt alternativ. Aldri hatt svetteproblemer med noen av disse. Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det en sånn firkantet boks du finner i vanlige butikker? Har sett litt på den men har aldri vært helt sikker på hva det var for noe, om det var deo eller hva det var.. Hvor kan jeg kjøpe en sånn Hugo Boss "stick"? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det du er ute etter er jo de som er antiperspirant og ikke bare deodorant. Det er mange "sticks" og slikt som ern antiperspiranter, som ikke bare dekker over lukten. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det en sånn firkantet boks du finner i vanlige butikker? Har sett litt på den men har aldri vært helt sikker på hva det var for noe, om det var deo eller hva det var.. Hvor kan jeg kjøpe en sånn Hugo Boss "stick"? Hugo Boss stick får du på parfymeriet. Men er ikke en sånn firkantet boks jeg tenker på, den ser ut som en helt vanlig roll-on i blå "flaske" (Nivea altså). Finnes stort sett i alle butikker. Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 den lille grå "Sterilan for men" Fungerer utmerket får den i vanlege butikker Har sjølv merka at Axe har ein tendens til å sløve ned på dagen. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 den lille grå "Sterilan for men" Fungerer utmerket får den i vanlege butikker Har sjølv merka at Axe har ein tendens til å sløve ned på dagen. Axe er helt håpløst. Samme med Adidas egentlig. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lagerfeld eller hva den heter. Den brune. Etter jeg begynte bruke den har jeg aldri hatt problemer med lukt. (vond) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nivea under armene klør Har jeg aldri hatt problemer med. Kanskje du er allergisk? Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det du er ute etter er jo de som er antiperspirant og ikke bare deodorant. Det er mange "sticks" og slikt som ern antiperspiranter, som ikke bare dekker over lukten. Er den Hugo Boss stick greia antiperspirant (hva er antiperspant uansett? hva er bra med det?) Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Antiperspirant er det som hindrer deg i å svette. Skal ikke uttale meg om det er det i Hugo Boss, for det aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå