Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

MGS1 i Playstation store?

Anbefalte innlegg

Hei! I dag kjøpte jeg Crash Bandicoot fra Playstation Store og har storkost meg med det en stund, men så lurte jeg på en ting: Kommer vi til å se flere PSX-titler i Playstation Store? Som Metal Gear Solid 1, for eksempel? Noen som vet om det kommer, eller er det noe som forbyr dem fra å legge det ut (eller noe sånt)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi kommer garantert til å få se flere slike titler på PSN. Om vi får se MGS vet jeg ikke, men håper virkelig det!

Jeg og håper de gir det ut! Gleder meg enormt til de gir ut flere flotte titler! Håper for all del det originale Rayman-spillet kommer ut! Husker det fra da jeg var liten! :D

Bare et tips.. crash bandicoot 2 ligger på usa storen om du trenger mer :)

forøvrig en del andre spill der også som ikke er på eu butikken..-

Mange takk, jeg får lage meg en USA-konto i tillegg. Må den være master-konto eller "sub-konto"? Eller har det ingenting å si?

Lenke til kommentar
Vi kommer garantert til å få se flere slike titler på PSN. Om vi får se MGS vet jeg ikke, men håper virkelig det!

Jeg og håper de gir det ut! Gleder meg enormt til de gir ut flere flotte titler! Håper for all del det originale Rayman-spillet kommer ut! Husker det fra da jeg var liten! :D

Bare et tips.. crash bandicoot 2 ligger på usa storen om du trenger mer :)

forøvrig en del andre spill der også som ikke er på eu butikken..-

Mange takk, jeg får lage meg en USA-konto i tillegg. Må den være master-konto eller "sub-konto"? Eller har det ingenting å si?

Master

Lenke til kommentar

Det er ikke opp til Konami, men SCEE å requeste MGS til store'n deres.

Capcom har fått hundrevis av spørsmål og jeg har selv sett svarene og det er alltid det samme:

"It's Sony that makes the requests for what games they want on their store, not us." Christian Svensson - Vice-President of Strategic Planning & Business Development

Skjønner at folk vil ha MGS på store'n, fordi for meg er det det beste spillet som noen gang har blitt laget, men det er ønsketenkning.

PSN JP store'n har 3 Resident Evil titler, men ingen av disse er på den europeiske eller amerikanske store'n.

Lenke til kommentar

Jeg har oxo kjøpt crash bandicoot for 40 kr men vil 2'ern koste like mye? Og hvordan lager jeg amerikans konto? Lxsm, når det står hvilkn land vi er fra så er det bare å si usa, så får man tilgang til ameriaksnke ps store? Husker at 2'ern var best!

EDIT: Koster det å lage en master konto?

EDIT: Kunne noen gi meg en amerikansk adresse? Der det følger, postnummer, adresse, by og sted.[LØST]

Endret av Deathsh00t
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Jeg har oxo kjøpt crash bandicoot for 40 kr men vil 2'ern koste like mye? Og hvordan lager jeg amerikans konto? Lxsm, når det står hvilkn land vi er fra så er det bare å si usa, så får man tilgang til ameriaksnke ps store? Husker at 2'ern var best!

EDIT: Koster det å lage en master konto?

EDIT: Kunne noen gi meg en amerikansk adresse? Der det følger, postnummer, adresse, by og sted.[LØST]

de spillene som ligger på jap store. er de på japansk eller engelsk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...