Ståle Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det har dukket opp et par lyse prikker på skjermen på min bærbare, en Sony Vaio SZ, som har LED-backlight. Noen som vet hva dette er for noe? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Nope, den ble kjøpt i USA, og garantien gjelder ikke i Norge. Hva er det som er galt? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Døde pixler? Det er vel egentlig ikke så uvanlig. http://www.wikihow.com/Fix-a-Stuck-Pixel-on-an-LCD-Monitor Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Det er ikke som døde piksler jeg har sett før ihvertfall. De er rett ved siden av hverandre, og er 1-1,3mm i diameter. Sterkere i midten enn utenfor. Og sees best når jeg ser skrått på dem. Ser de ikke i det hele tatt på mørke bakgrunner. Lenke til kommentar
Boye Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Har noe liknende her med mine X antall år gamle LCD skjermer. De er ikke alltid like enkle å legge merke til :=) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Ingen som vet hvordan jeg utbedrer dette? Lenke til kommentar
Clint Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Kan det være såkalte "white spots"? Søk på dette i google, bildesøk, så kan du se om det er dette. I såfall er det ingenting du kan gjøre med det, er en defekt på panelet. Du bør undersøke om Sony har worldwide garanti på sine Vaio laptoper. Det skulle man tro. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Vaioen har dessverre ikke garanti i Norge. Selges ikke her. (Med unntak av Netshop som selger noen, men der er det de som står for alt. Og Sony liker det egentlig ikke.) Mjaja, hvis det ikke er mulig å få det vekk gjør det ikke så veldig. Legger bare merke til det hvis jeg ser litt skrått inn på skjermen. :=) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Har en slik hvit flekk som ikke synes på svart bakgrunn selvg på min LCD. Men det er ikke like mange og like små som på de bildene jeg fant når jeg søkte (det er bare en i det ene hjørnet) AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå