Toast Is Pimp! Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 It dont tell me anything. Vis du snakker til meg... Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Ok Jeg finner ikke filene som trengs til EtLinux Men kjører Hal91 helt fint, er den som fungerer best. Men den har ikke noe installasjons muligheter, men MuLinux har det. Problemet der er at programmet ikke finner flashdisken, og da er det til liten hjelp Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 13. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) okey Nå har jeg sjekka hver eneste block i dev i hal91 og finner ingenting der, untagen ramdiskene og disketstasjonene (suprise) Samme svar i /proc/devices Noen forslag? Kan det være det ikke er støtte for flashdiskene i kernelen EDIT: Fikk med meg en ny PC/104 idag Men den funker vist ikke. Svart skjerm, har sjekka ørten målepunkter på volt og sjekka alle jumpere. Alt er likt. Endret 14. mai 2008 av AlecTBM Lenke til kommentar
tingo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du kan jo prøve floppyfw og se om den har de nødvendige drivere. Ellers kan kanskje artikkelen Introduction to NanoBSD være til hjelp hvis du bestemmer deg for å bruke FreeBSD. Endret 6. juli 2008 av tingo Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Takker Skal se nærmere på det når jeg kommer hjem til bodø igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå