Bornslip Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Er ting som AA/FSAA og AF (Antistrophic filtering) noe man skrur på i innstillingene til skjermkortet eller må et spill støtte dette via en settings meny i spillet? Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Noen spill har støtte for å stille inn dette i menyene men i de fleste tilfeller må du stille det direkte i skjermkortets meny. Fungerer med alle spill jeg har prøvd de siste årene ihvertfall. Lenke til kommentar
damned Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det fungerer ikke i half-life...(CS) da blir bildet stripete og jæv***! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 det fungerer ikke i half-life...(CS)da blir bildet stripete og jæv***! Jeg kjører 4xS, 256Burst (Tweak innstilling) og FULL anisotropic i CS og det funker til en viss grad. AA er litt vanskelig å se men 256 Burst og AF synes veldig lett. Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Det dårlige resultatet henger kanskje sammen med at CS har 16-bit teksturer og ikke 32 som alle nye spill har...? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det dårlige resultatet henger kanskje sammen med at CS har 16-bit teksturer og ikke 32 som alle nye spill har...? Anisotropic filtering vises kjempelett men ikke Anti Aliasing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå