Gå til innhold

60GB PS3 må på reperasjon, kan jeg få tilbake en 40GB versjon?

Anbefalte innlegg

Jeg må nå levere inn min 60GB PS3 til reperasjon, pga at den legger "flekker" på alle mine spill. Hvis Sony ikke klarer å reparere den, så kommer jeg vel til å få tilbake en 40GB versjon, som ikke er bakoverkompatibel med PS2-spill + har en harddisk som er 20GB mindre.

Dette er jo veldig "urettferdig" for meg, siden jeg betalte 5500kr for denne på lanseringsdagen og at PS3en nå koster rundt 3500kr.

Har jeg da krav på kompensasjon fra elkjøp? Siden jeg på en måte "taper" 2000kr + mister PS3en som har større harddisk + er bakoverkompatibel?

Noen andre som har stått ovenfor dette "dilemmaet"?

Jeg skal uansett få med meg en lånekonsoll hjem denne gangen! Når jeg leverte inn min 360 til reperasjon tidligere i år, ventet jeg 9 uker (!), og fikk da beskjed om at elkjøp eller microsoft hadde ROTET VEKK min konsoll!! Da fikk jeg heldigvis en splitter ny, men det var forferdelig å gå uten en 360 så lenge som 9 uker. For jeg vet at jeg har krav på lånekonsoll dersom jeg må vente i mer enn en uke, ikke sant?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har IKKE krav på en lånekonsoll om du må vente mer enn en uke. Dette har blitt diskutert og dokumentert tidligere her på forumet :)

det er en fare for at du bare får tilbud om 40gb i retur, men de kan ikke gi deg dette uten at du først har godkjent det.

Lenke til kommentar
du har IKKE krav på en lånekonsoll om du må vente mer enn en uke. Dette har blitt diskutert og dokumentert tidligere her på forumet :)

det er en fare for at du bare får tilbud om 40gb i retur, men de kan ikke gi deg dette uten at du først har godkjent det.

Har du en link der det med lånekonsoll er bekreftet? Tror på deg altså, men vil lese mer om det.

Jeg godtar aldri å bare få tilbake en 40GB, uten å få noe ekstra! Da klikker jeg!

Lenke til kommentar

Du kan vente til de får inn nye 60GB maskiner, noe som skulle komme i løpet av mai. Hvis du ikke vil vente kan du få en 40Gb og 3 spill. Siste løsning er å heve kjøpet og få pengene tilbake. Dette er NordiskFilm selv som har sagt til meg over tlf.

Lånemaskin er opp til butikken å velge om de vil gi ut. Er det en butikk med litt god service gjør de det, mister tross alt kunder ved å ha dårlig service. Du får selvsagt ikke lånemaskin med en gang, men har du ventet en mnd så kan du ihvertfall høre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...