Gå til innhold

BK: Pulpit rock s/h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg likte bilde godt jeg, også i B/W siden stein ofte er grått. Men nysjerrig på hvordan bilde er i farger, om du har en fargeversjon. Ser for meg et fint bilde med spennans himmel, fint vann og denne klippen.

Lenke til kommentar

Litt mer kontrast kunne nok gjort det enda kulere.

Det med at motivet blir midtstillt gjør meg ingenting, veit det er "en fotografisk regel.." bla bla bla. Men ved flere tilfeller synes jeg mange motiver tar seg bra ut med en en midstillt crop enn ved en alternativ crop.

Når du tenker over det, så er denne regelen med aldri å midstille motiver plantet godt i underbevisstheten til de fleste amatør/halv proffe (og helt sikkert mange proffe) fotografer.

Og det vi ser er da utallige bilder som følger "det gylne snitt" osv. Dette blir ikke lenger like spennende, men den sjeldne gangen det dukker opp gode midtstillte bilder av interessante motvier, da får jeg en god følelse ;)

Lenge leve bilder med (gode) midtstillte motiver :p

(dagens skjennepreken mot de altoverskyggende "fotoreglene", come on people think creative!)

Liker bildet, men prøv å dra litt hardere i kontrastspakene.

Hvor i England er dette forresten?

Kjetil

Lenke til kommentar

Jeg har litt problemer med å forstå størrelsen og proporsjonene ut fra bildet, og jeg har en mistanke om at den er litt mer imponerende i virkeligheten. Det er mulig et annet standpunkt ville hjelpe, kanskje med vidvinkel, eller at du hadde noen linjer eller andre objekter å sammenligne størrelsen med (en båt f.eks).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...