Speik Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 På oppfordring av Mr. Olsen, her er et bilde fra Englands-turen min i Mars. Denne steinen er 10 meter høy, quite a sight, as they say. Tanker? Lenke til kommentar
presjes Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg likte bilde godt jeg, også i B/W siden stein ofte er grått. Men nysjerrig på hvordan bilde er i farger, om du har en fargeversjon. Ser for meg et fint bilde med spennans himmel, fint vann og denne klippen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 pent.. liker dette som short hvitt.. hvis jeg skulle pirke på noe, så er hovedelementet i bildet for midtstilt. Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Stilig bilde, kunne ønsket meg lengre lukkertid og mer kontrast. Bare jeg som forventet å se Prekestolen? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Litt mer kontrast kunne nok gjort det enda kulere. Det med at motivet blir midtstillt gjør meg ingenting, veit det er "en fotografisk regel.." bla bla bla. Men ved flere tilfeller synes jeg mange motiver tar seg bra ut med en en midstillt crop enn ved en alternativ crop. Når du tenker over det, så er denne regelen med aldri å midstille motiver plantet godt i underbevisstheten til de fleste amatør/halv proffe (og helt sikkert mange proffe) fotografer. Og det vi ser er da utallige bilder som følger "det gylne snitt" osv. Dette blir ikke lenger like spennende, men den sjeldne gangen det dukker opp gode midtstillte bilder av interessante motvier, da får jeg en god følelse Lenge leve bilder med (gode) midtstillte motiver (dagens skjennepreken mot de altoverskyggende "fotoreglene", come on people think creative!) Liker bildet, men prøv å dra litt hardere i kontrastspakene. Hvor i England er dette forresten? Kjetil Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Tror jeg ville hatt litt lavere standpunkt, lite å gjøre med nå, men tror det fort ville blitt litt mere dramatisk da. Fine dramatiske skyer, som du sikkert kunne henta fram litt mere i å. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har litt problemer med å forstå størrelsen og proporsjonene ut fra bildet, og jeg har en mistanke om at den er litt mer imponerende i virkeligheten. Det er mulig et annet standpunkt ville hjelpe, kanskje med vidvinkel, eller at du hadde noen linjer eller andre objekter å sammenligne størrelsen med (en båt f.eks). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå