ThorRune Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei. Jeg har en HP Compaq nx6310, med lusne 512 mb minne. Jeg vil gi han en real oppdatering, og tenker å kjøpe to stykker slike: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...78;c:36343;r:pg Vil det fungere? Hvordan gjør jeg for å bytte? Lenke til kommentar
zonko Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Ja det vil det. Vanligvis er det ei luke under maskina som du kan skru opp. Der sitter den gamgle brikka, den tar du bare ut og setter inn de nye. Om det bare er plass til én under, så er den andre plassen under tastaturet. Da må du ta opp tastaturet for å få den i.For sikkerhets skyld kan du lese bruksanvisningen til maskina om du er usikekr på hvordan du skal gjøre det, den ligger på hjemmesiden til hp. Lenke til kommentar
ThorRune Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Tusen takk! Da er de bestillt. Men... Hvorfor er de så billige? Jeg ser tilsynelatende det samme til 300 kroner, som Amentio selger til 45! (45x2 = 90 + frakt = 250. Heh, litt drøyt) Lenke til kommentar
zonko Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Stusset på det jeg også, men stusser mer nå, for nå koster de 1 krone!! Ser ut som det er feilprising på gang. Lenke til kommentar
ThorRune Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Og nå er det oppe på 130. Heh. Skulle bestillt et lass, da, så kunne jeg kanskje tjent det inn igjen på Finn.no Men, eneste forskjellen jeg ser til dem til 300 er at det står "Non-ECC" på min. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå