nenzeo Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 For en noen måneder siden kjøpte jeg WaterGlow Ultraglow blå fra http://www.netconnection.no/ Når jeg skulle teste det under blacklight, funket det bare ikke! Er det noen som har noen tips eller forklaringer til meg?!? Får nå sitter jeg hær irritert over at det ikke funket under Lan`et jeg va på! Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Kjøpte det samme selv, men det var ikke i næreheten til å fungere.. Blanda sammen mange blandinger med Ultraglow'en og vann, men ingen ga noen synlig effekt.. Har bestilit de AC greiene for å se om de er noen bedre Lenke til kommentar
radivx Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Er www.netconnetcion.no seriøse?` Det jeg skulle kjøpt fra Microplex er litt billigerere her.... Men tror du må få kabinettet sendt for seg selv... Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 har sånn uv ting som jeg kjøpte fra netconnection.no jeg ! funker sm bare det ! Men er det sånn at Man skal blande det kunn med vann ? Er det algedrepende ? eller trenger man noe som dreper alger i tillegg. Har frostvæske i nå. vannet er jo helt blått. kan jeg da blande oppi og få samme efekten ? Eller hva skal jeg blande det sammen med ? Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Nei, det er ikke algedrepende(ikke i mitt kabbis)! Hvilken farge har du på "waterglowen" JungHanz? Hvordan blandet du shiten(hvormye i forhold til hva)? Sikkert flere som er forbanna på netconnection.no på grunn av dette(i allefall jeg) Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har sånn uv dritt som er grønn/gul. Blandet den bare i litt vann for å se hvodan det ble. Har ikke hatt det i vannkjølinga enda. ettersom jeg har masse frostvæske i det nå. Men man kan vel ike blande uv tingen sammen med frostvæske. kommer sikkert ikke til å fungere. men hva skal men blande det med da ? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Har en sterk UV LED i vanntanken.. syns ikke de aquacomputer greine er så sinnsykt UV reaktive men... Det lyser da Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Siden jeg ikke fikk noen brukbare svar fra dere, Har jeg nå sent inn en email til netconnection.no, svarene jeg får vil jeg poste HÆR ! Så dere som har samme problem følg med! På produkt innfoen på siden står d nå: Tilsetningsstoff til vannet for å gi ekstra effekt. Klar, rødfarge i normallys. Flasken inneholder 80ml og er nok til ca. 3 liter vann. Enten er jeg bare forvirret eller så stod det noe om hvordan fargen og effekten ville forandre seg i blacklight! Har jeg feil eller har de skiftet det??? Lenke til kommentar
nenzeo Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Fikk svar fra Netconnections.no, dette sa de: ----------------------------------------------------------------------------------- Hei, beklager i første rekke at din email ikke ble besvart på torsdag. Det hele skyldes en feil hos oss på produktsidene, der det sto skrevet at den vil lyse opp under UV lys. Dette stemmer ikke beklageligvis. Den tilsetter kun ordinær farve som den du ser i normalt lys. Vi vil selvsagt kompensere deg for dette. F.eks. med rabatt tilsvarende produktet du har kjøpt, på neste bestilling, eller evt. på annen måte. Nok en gang beklager vi at dette har vært til bry for deg, vi har rettet produktinformasjonen nå. ------------------------------------------------------------------------------------ jaja, da var det bare å kjøpe noe annet som lyser i UV! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå