alike Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Gjør om denne tråden til en ny en, så slipper jeg å lage 2 Problemet er at når jeg kjører mine to 2900xt kort i crossfire-mode, så flimrere skjermen i alle spill. Jeg har alt av drivere oppdater, og kjører catalyst 8.4 Har søkt masse rundt, men har ikke funnet noe løsning. Noen som opplever det samme? Endret 8. mai 2008 av Arveen Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 min erfaring er at den ikke klokker ned når man klokker kortet med rivatuner. men jeg ville sjekka ut hardware monitoren som er i rivatuner. så ser du tempraturer og klokkehastigeter etter at du har gått ut av spillet. Lenke til kommentar
alike Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Har du catalyst contole center kjørene sammen med rivatuner da? Glemte å si at jeg ikke skal overklokke korte. Vil bare ha det til å kjøre på standard hastighet hele tiden. Grunnen til at jeg vil bruke ATi tools er at det har så greit fan controle og en veldig fin tempmonitor. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg trur ikke du vil bli skuffa av rivatuner da =) men jeg trur du faktisk trenger å over eller underklokke det bittelitt for å få rivatuner til å holde hastigheten der. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 kan du gi litt info om hvordan OS HOVEDKORT RAM CPU PSU og sånt. en grei listing av hele PC-en Lenke til kommentar
alike Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Både underklokkingsproblemet og det crossfireproblemet er løst Den satte opp speeden til normal ved fullskjermsprogramer. Jeg testet i window-mode. Crossfireproblemet løste jeg vet å ta ut en av broene mellom kortene Takk for hjelpen i alle fall. Å rivatuner kommer til å bli værenede her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå