arokh Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 http://www.yamaha.co.jp/english/product/av...sp/ysp3000.html Noen som har erfaring med denne? Koster 7230,- på Amentio, klør etter å kjøpe! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Med mindre du har svært dårlig plass, eller det er umulig å plassere bakhøyttalere på rommet ditt, så ville jeg heller kjøp et vanlig surround anlegg, hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Tja, har 1-roms nå med sofaen inntil veggen så er ikke store plassen nei. Skal snart flytte til noe større, men blir nok ikke store leiligheten da jeg leier. I tillegg synes jeg det høres flott ut å slippe alle kablene. Den støtter jo de mest brukte lyd codecs såvidt jeg forstår, i tillegg til at den kombinerer alle HDMI og komponent innganger til en utgang slik at man slipper å switche output på TV'en. Kunne du begrunnet svaret ditt litt? Har leta nettet over etter reviews av denne, og den kommer ut bra i testene. Har du personlig erfaring med dette anlegget? Glemte å nevne utstyret som skal drives: 32" 720p LCD PS3 Mac Mini Xbox1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel, det er bare det at for den prisen som den koster, så får du et alminnelig surroundanlegg, som spiller fletta av det. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Hvilket foreslår du til samme pris, som har alle de samme funksjonene og decodere? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Vel, alle surround-receivere som er noe å samle på, dekoder det som den kan, og mer til. NAD T744 er vel et av de beste kjøpene for tiden, satt ned fra 4200,- til 2500,-, på hifiklubben. Også kan du kjøpe en høyttalerpakke med Dynavoice F6 fronter, og medfølgende senter og bakhøyttalere, også suppelerer du med en grei sub, fra f. eks XTZ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå