HelgeVarne Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Heisann. Når jeg spiller spill, eller ser på film for den del. Så rett som det er kommer "skjermdriveren nvlddmkm har sluttet å virke og er blitt gjenoprettet" (eller noe sånn) og den kommer relativt ofte. Jeg har ikke overklokket, og har seneste/anbefalte drivere. Tempen ligger rundt 50-60. Ideas anyone? System: Intel Core 2 Duo E6600 (2.4), XFX Geforce 8800GT 512MB, 4GB DDR2 RAM, Windows Vista (seff) Home Premium 64bits. Noe mer dere lurer på fyr løs. Edit: Når jeg spiller eldgamle spill får jeg den ikke. Spilte PoP classic Endret 8. mai 2008 av HelgeVarne Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Høres ut som en Vista feil. Har fått noe liknende jeg også. Løste problemet med en restart (til linux ) Prøv å installere en eldre driver. Det nyeste er ikke nødvendigvis det beste.. Lenke til kommentar
HelgeVarne Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Høres ut som en Vista feil. Har fått noe liknende jeg også. Løste problemet med en restart (til linux ) Prøv å installere en eldre driver. Det nyeste er ikke nødvendigvis det beste.. Som sagt; Anbefalt driver. Jeg installerer driveren på nytt. Og ser hva som skjer Lenke til kommentar
BarteBaluba Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sørg også for å ha siste versjon. Lenke til kommentar
Entim Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hadde samme problem med et 8800 GFX, Windows update installerte XP driver isteden for Vista driver. Husker ikke i farta hvem som er hvem men de heter 169.21 og 169.25, sjekk på Nvidia hvilken som er til Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå