MarF Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) eg lurer på om eg kan koble til 2 høgtalera til ein utgang på suben? Takker For Svar Endret 8. mai 2008 av MarF Lenke til kommentar
juhu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Kommer ann på impedansen på høyttalerene (Ohm) og hvor mange ohm utgangen tåler. Sikkert noen som vet mer om det aktuelle settet enn meg, som har en løsning for deg. Ville heller ikke prøvd å koble 2 høyttalere før du får undersøkt om det er sikring på utgangen slik at du slipper å skade forsterkeren noe. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvorfor vil du gjøre dette? Vil ikke anbefale det uansett, kan gjøre forsterkeren ustabil om du gjør dette. Lenke til kommentar
MarF Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Hvorfor vil du gjøre dette? Vil ikke anbefale det uansett, kan gjøre forsterkeren ustabil om du gjør dette. har ikkje gjort dette men eg bere lurte:) Lenke til kommentar
MarF Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 går det ann å koble til andre høgtalera istedenfor dei som følger med logitech z-5500? front å sånt? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Vil ikke anbefale det. Om du kobler til høyttalere mned for lav impedans (ohm), så kan du i verste fall skade forsterkeren. Dessuten er det ikke stort å hente på det uansett. Lenke til kommentar
MarF Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Vil ikke anbefale det. Om du kobler til høyttalere mned for lav impedans (ohm), så kan du i verste fall skade forsterkeren. Dessuten er det ikke stort å hente på det uansett. takker for svara:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå