Khaffner Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg lekte litt med en stor klinkekule, gummioverlfaten på skrivebordet mitt og stativ, og kom fram til et bilde verdig for Diskusjon.no EXIF: Nikon D40 med kit-objektiv Lukkertid: 1 sek Iso: 200 Husker ikke eksponeringen (?) og det står ikke i EXIF'en til bildet Hva syns dere? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 EXIF:Nikon D40 med kit-objektiv Lukkertid: 1 sek Iso: 200 Husker ikke eksponeringen (?) og det står ikke i EXIF'en til bildet Eksponeringstid er lukkertid, eksponeringsinfo er lukker/blender og ISO, alt det står i EXIF F/14 forøvrig Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg lekte litt med en stor klinkekule Fine farger, lys og skygge på den der...men jeg synes filen du har lagt inn var litt unødig stor... RandiA Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 Noen flere innvendinger, som ikke er blitt nevnt? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Ideen er god, men gjennomføringen er dårlig. Jeg krever litt mer arbeid med omgivelsene og bakgrunnen når man tar stilleben. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 med omgivelser, inkluderer det refleksjonene i kula? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Refleksene? Tøyser du? Hvorfor skal du fjerne refleksene i kulen? Håret mitt tilhører fremdeles hodet mitt, ikke omgivelsene som sofaen og veggene. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 11. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Da har jeg tatt et nytt bilde, hva synes dere nå? edit: og ja, det støvet er umulig å unngå Endret 11. mai 2008 av khaffner Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) Det er renere og bedre, men det forandre ikke på kritikken min. Jeg tror ikke du helt skjønte hva jeg mente. Du har rett og slett ikke brydd deg om å konstruere en bakgrunn på en eller annen måte. Det ser ut som om du ikke har giddet å forlate sofaen. For meg blir det et uttrykk av at det er billig, selv om du sikkert har valgt det underlaget bevisst. Jeg synes bare at løsningen ikke ser så bra ut i virkeligheten, på grunn av den tydelige skinnstol-strukturen (det kan også være skai). Det fungerer bare ikke for meg, ikke engang som kontrast til den glatte overflaten på klinkekulen. Reflekser og slik skal forresten være med. De skaper liv i bildet, og gir mer følelse av 3D. Endret 11. mai 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå