Nutjob Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei! Jeg skal bestille powerfilter til sykkelen min Yamaha xt 125 i forbindelse med kamaksel, høykompstempel, uplombert cdi og eff.annlegg. Men, jeg vet da ikke hva slags powerfilter som passer på sykkelen..Det eneste jeg klarte å rote fram er modellnr på forgasseren fra instruksjonsboka til sykkelen. Denne er da alså "Mikuni 3D6/10" Jeg har ikke klart å finne noe som helst via søk på google, så tenkte noen kunne hjelpe meg her =) Mvh Vegard Jevnaker Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvor mange mm forgasser er det? Hvis du ikke vet kan du evt. måle med et skyvelære.. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Hvor mange mm forgasser er det? Hvis du ikke vet kan du evt. måle med et skyvelære.. men det orka eg ikkje er det ein standard for lett mc? spesielt 4 takt? Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 står det ikke på forgasseren? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 står det ikke på forgasseren? det gjør det kanskje x) skal sjekke..er bare så vanskelig å komme til =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå