ArneMoe Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg bestilte noe for kr 1300 fra PSdata og glemte å hente pakken. En uke senere fikk jeg er regning på 650 kr. Ja ja jeg fortjente vel det og kommer ikke til å glemme det en gang til. Lenke til kommentar
norway Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Emm , du skal vell ha bedre tid enn 1 uke på deg`? Pakkene min er det 2 ukers frist på , en gang glemte jeg det merr enn 2 uker , og da fikk jeg 50 kr i tillegg , pga purring.... Det kan ikke være sant med 600 kr??? Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Tror det var 3 ukers frist. Fikk regninga en uke etter at fristen var gått ut. Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 På mitt lokale postkontor er det 2 ukers hentefrist på pakker. Man får også en påminnelse etter ca. 1 uke, så det skulle ikke være så vanskelig og huske. Tidligere var det 3 ukers hentefrist, reduksjonen har kanskje med postens "rasjonalisering" å gjøre. Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 Man får også en påminnelse etter ca. 1 uke, så det skulle ikke være så vanskelig og huske. Nei det er vel ikke så vanskelig å huske. Måtte vente med å hente den helt til siste frist. (Pakken var det min bror som skulle ha). Den dagen fristen gikk ut var det travelt på jobben og fikk ikke tid til å hente den. Så fikk jeg forklart det og Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 din egen feil... dårlig buisness for PSdata å måtte betale porto 2 veier pga folk som "glemmer" å hente pakkene sine stort sett alle webshopper tar saftige gebyrer på uavhentede pakker. synes folks oppførsel om å bestille før de egentlig har råd til å hente pakken og en slik det-gjør-ikke-så-mye-om-jeg-ikke-henter-den, jeg-bare-bestiller-fra-ett-annet-sted-senere, tankegang gjør at de fortjener peis på pung, bli voksne Lenke til kommentar
ArneMoe Skrevet 6. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2003 synes folks oppførsel om å bestille før de egentlig har råd til å hente pakken og en slik det-gjør-ikke-så-mye-om-jeg-ikke-henter-den, jeg-bare-bestiller-fra-ett-annet-sted-senere, tankegang gjør at de fortjener peis på pung, bli voksne Har ikke klaga på PSdata pga dette. Skjønner dem veldig godt. Ville bare advare andre. Jeg bestiller ikke før jeg er helt sikker at jeg skal ha den. Det var uheldige omstendigheter som var årsaken, ikke penger eller dårlig hukommelse. :smile: Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Psdata tar et gebyr på 150.-+ frakt begge veier, dette gjelder for alle webbutikker ( noen tar 200/250+ frakt begge veier) Lenke til kommentar
bjoen2 Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Jeg holder på med et pc-prosjekt, vannkjøling samt casemods, har kjøpt mye hos Microplex. Det har hendt at jeg har bestilt 2 pakker med noen få dagers mellomrom (dårlig planlagt av meg, men..!) har da fått beskjed att pakke 2 ikke sendes før pakke 1 er hentet på posten. Kontaktet dem og lurte på hva i he..... dette skulle bety, fikk til svar att dem hadde problemer med folk som ikke hentet pakkene sine. Skjønner egentlig ikke hvordan det går ann å bestille varer, men alikevel ikke hente på posten med 2 ukers frist og 2 påminnelser. En mail til microplex løste mitt problem og jeg fikk pakke 2 før pakke 1 ble hentet på posten, har handlet 7-8 ganger hos Microplex og er kjempefornøyd. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Bestilte en MX500 hos Flexi-data (bergen) Og da den kom måtte jo eg hente den hos de men så skulle svogeren hente den for meg siden eg var syk og da han kommer tilbake sier han at regningen ble 450 og det var 50kr mer enn det eg hadde gitt han. Skjønte ikke en dritt så etter en god stund la eg merke til at han ikke hadde vært innom flexi men hos komplett data som ligger i nærheten i flexi-data. Hehehe fikk aldri noe mail men det er jo litt flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå