Earl_ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har problemer med å instalere windows live (msn) og også med å oppdatere windows, problemet kom først etter at min bruker konto på en eller annen måte ble ødelagt og jeg ikke fikk logge inn på den, hver gang jeg prøvde så kom det en feilmelding (som jeg ikke husker nå) også ble det laget en ny midlertidig brukerkonto, som ingeting ble lagret på osv om jeg skrudde av pcn. Dette gjorde egentlig ikke meg så veldig mye, jeg bare lagde en ny brukerkonto som nå funker fint, og har tilgang til alle mine gamle filer osv om jeg går igjenom C> documents and settings osv. Men når jeg prøvde og instalere windows live så fikk jeg noen problemer, den er på det tidligste stadiet, skjekker etter andre windows live komponenter, også bare stopper det og så står det "kunne ikke instalere"elns ikke noe feilmelding, samme skjer når jeg prøver og instalere den ene updaten windows update har til meg, dette går heller ikke, ingen feilmelding. bare "kunne ikke oppdatere" elns. Help : < Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 som jeg forstår det er det bare wl msn du plages med, er det tilfelle skifter du bare til amsn som er en gratis klone av msn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå