Jaudu Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er det noe man kan gjøre for å minske sjansen for RROD? Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 La Xboxen stå oppe, også plasser den oppå TV-benken, ikke inni. Jeg har den inni, men så har jeg laget et stort hull på baksiden, samtidig som jeg har begge dørene oppe. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 er det ikke bedre å ha den liggende da? Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Når jeg hadde den stående så ripa cdene seg opp, nå som jeg har den liggende har jeg nesten ikke merka noen ting med oppriping av cd Endret 8. mai 2008 av Jurigs Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er bedre å ha den liggende, ja. Hvis den står samler det seg varm luft i toppen. Prøv å ha en ganske jevn, og ikke for varm, temperatur i rommet med X360, og la den ha god plass i TV-benken, med så lite så mulig rundt den. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 En UPS (batteri backup)kan være en tanke da det hindrer at xbox'en blir påvirket av plutselige peaks eller fall i strømnettet. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det er luftehull på toppen av Xboxen, så tviler jeg på er noe problem. Og hvis dere får riper i platene, så er det fordi dere sparker borti Xboxen, eller bordet den står på. Eventuelt kan det være produksjonsfeil. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Man burde ikke la Xboxen stå på for lenge om gangen. F.eks: Når man ikke bruker den. Fikk RROD rett etter jeg begynte å spille med den på pc-skjermen siden den stod oppe på pulten bak skjermen Så det tør jeg ikke å gjøre mer nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå