Zethyr Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-09-27 21:38, Flakkman skrev:Vedder på at jeg har den billigste og beste løsningen her! Jeg hadde problemer med varmen og etter at jeg hadde prøvd alt mulig som ikke kostet særlig penger, prøvde jeg og sette den i vinduskarmen med vinduet oppe.Resultat: (Med god hjelp av norsk høstvær)20 grader IDLE! (før 43) 10 grader system temp! (før 26) Er ikke dette bra så vet ikke jeg. Jeg er hvertfall veldig fornøyd! Har en athlon 900@1008 (foreløpig) med geforce 2 mx og 128 mb sdram. har tenkt og kjøpe en 256 brikke til og geforce 2 pro, så da blir det andre boller _________________Magne. >>[email protected]<<----------------------------------------PC! PC! PC! PC! PC! PC! PC! PC! OG PC![ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2001-09-27 21:43 ] Håper du ikke har PC'n i vinduskarmen hvis det er tåke eller annet vær med høy luftfuktighet. Det er ikke noe trivelig å få vanndannelse i PC'n !!!! PS: Hvis det synes noe B - tegn er det bare for å se om html virker. hvis det ikke syns er det vellykket. :smile: Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 17. oktober 2001 Del Skrevet 17. oktober 2001 Quote: On 2001-10-17 20:14, Zethyr skrev: Quote: On 2001-09-27 21:38, Flakkman skrev: Vedder på at jeg har den billigste og beste løsningen her! Jeg hadde problemer med varmen og etter at jeg hadde prøvd alt mulig som ikke kostet særlig penger, prøvde jeg og sette den i vinduskarmen med vinduet oppe. Resultat: (Med god hjelp av norsk høstvær) 20 grader IDLE! (før 43) 10 grader system temp! (før 26) Er ikke dette bra så vet ikke jeg. Jeg er hvertfall veldig fornøyd! Har en athlon 900@1008 (foreløpig) med geforce 2 mx og 128 mb sdram. har tenkt og kjøpe en 256 brikke til og geforce 2 pro, så da blir det andre boller _________________ Magne. >>[email protected]<< ---------------------------------------- PC! PC! PC! PC! PC! PC! PC! PC! OG PC! [ Denne Melding var redigert av: Flakkman på 2001-09-27 21:43 ] Håper du ikke har PC'n i vinduskarmen hvis det er tåke eller annet vær med høy luftfuktighet. Det er ikke noe trivelig å få vanndannelse i PC'n !!!! PS: Hvis det synes noe B - tegn er det bare for å se om html virker. hvis det ikke syns er det vellykket. :smile: Fant ut at det var litt risky og la den stå der jeg og, så jeg har heller bestilt TaiSol CGK760, artic silver + 2x 80*80 kabinettvifter. Får håpe det blir "Kaldt nok" hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå