Gå til innhold

Bra strategispill med bra grafikk.


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst på nytt strategispill. Har prøvd maange, vil ha noe realistisk (ikke monstre e.l.) det skal være mulig å være store hærer (helst ikke "maximum reached").

 

Jeg vil helst ikke ha levler som i WoW. må heller ikke samle inn gull, stein osv. men det er ikke så nøye.

 

Likte World In Conflict, men gikk lei. Noe i militær sjangeren er ok. Men kan også være historisk.

Endret av Jevrio
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst på nytt strategispill. Har prøvd maange, vil ha noe realistisk (ikke monstre e.l.) det skal være mulig å være store hærer (helst ikke "maximum reached").

 

Jeg vil helst ikke ha levler som i WoW. må heller ikke samle inn gull, stein osv. men det er ikke så nøye.

 

Likte World In Conflict, men gikk lei. Noe i militær sjangeren er ok. Men kan også være historisk.

 

Mitt favoritt strategispill er Age of empires 2 :p Ikke grunnet grafikken, men fordi det er så utrolig morsomt å spille på lan :thumbup: Jeg liker også ringenes herre kampen og midgard.. Utrolig morsomt å kjøre over mengder med orker med rohans ryttere xD

Lenke til kommentar

Kan på det sterkeste anbefale Company of Heroes som et par andre her. Grafikken er sykt bra og jeg tror kun World in Conflict har bedre. Det er også veldig realistisk og har et sykt bra gameplay. Det er heller ikke slik at man må sanke sammen ressurser. Disse får man av å holde områder, det er til sammen 3 typer ressurser: Manpower som brukes til å lage units, fuel som brukes til bygninger, artelleri, kjøretøy og oppgraderinger (alle disse bruker også manpower), og den siste som er munition som brukes til off-map artelleri og fly støtte og forsjellige ting unitene kan gjøre (kaste granater, oppgradere unit med bazooka eller thompson/mp44) + noen andre ting. Spillet er også veldig billig. På prisguide finner man spillet til kun 49 kroner på den billigste nettbutikken (link).

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

hadde jeg vært deg ville jeg prøvd warhammer 40k eller company of heroes. utrolig bra fysikk/grafikk i CoH. DX10 grafikk om du har pc til det :) avansert AI som aldri gjør det samme to ganger, slik at du får en ny opplevelse hver gang n_n

Lenke til kommentar

Company of Heroes. Beste RTS du finner på markedet (av nye spill da). Og slik du beskriver hva du er ute etter så passer dette bra. Greit nok, du får ikke noen gigantisk hær i dette spillet, men kampene føles store på grunn av alt som skjer på skjermen. Det er ganske hektisk for å si det slik.

Endret av Book
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...