Santar Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Heisann. Jeg har nå gått til innkjøp av en ps3 og oppdaget en irriterende sak. Når jeg setter oppløsningen på ps3'en til 1080i, virker det som enkelte spesielt småe bokstaver rister litt. Har samme problemet baåde på hdmi og komponent. Ikke hatt dette problemet på min xbox 360. Og ja tv'en min støtter 1080i. Noen andre som har noen kjennskap til dette? Eventuelt en løsning? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hmm, har ikke vært borte i det der selv. Siden TV'en din kun støtter 1080i og ikke 1080p, regner jeg med at den kun er HD-ready. Dermed får du egentlig vel så bra (om ikke bedre) bilde hvis du heller setter oppløsningen på TV'en til 720p. Vil tro det er TV'en din som ikke takler nedskaleringen helt bra. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg vil anbefale å sette oppløsningen til 720P da dette gir et bedre bilde enn 1080i gjør. Det kan jo også hende at det får slutt på problemene dine. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Takker for raske svar. Jeg glemte å ta med at jeg hadde lagt merke til at dette problemet ikke var med 720p oppløsning ja. Fremdeles merkelig at jeg ikke har samme problemet på xbox360. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Takker for raske svar.Jeg glemte å ta med at jeg hadde lagt merke til at dette problemet ikke var med 720p oppløsning ja. Fremdeles merkelig at jeg ikke har samme problemet på xbox360. tror det er fordi xbox ikke støtter full hd(1080p) eller noe, men er ikke helt sikker Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Som nevnt over bør du bruke 720p. Xbox 360 støtter forøvrig 1080p den også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå