Gå til innhold

Vurderer ny klasse.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle klasser har en liten kneip som er kjedelig og det er somregel de første 20 levlene, som går rimelig kjapt unna om du bare fokuserer litt.

Etter 20 blir det somregel litt løsere i fisken og spillet åpner seg med litt mer muligheter. Var i alle fall slik jeg opplevde det. Trodde aldri jeg skulle bli level 20 på min paladin og i alle fall trodde jeg ikke at jeg skulle komme meg til Outland. Når jeg kom over 20, fikk åpnet andre områder med litt mer spennende innhold enn startsonene, og plutselig var jeg level 62 og sto i en sump i Outland.

Lenke til kommentar
vell jeg ble bored i lvl 30 på druid :S men skal vel prøve igjen :p

Beste for deg er vel en druid ville jeg tro. Det er det nærmeste du kommer til en rogue, samt at du har mulighet til å tanke, heale og bli caster. Feral tar ikke helt av før rundt lvl 32 når man får en skikkelig finisher. Før det er det relativt kjedelig av egen erfaring.

Alle klasser har en liten kneip som er kjedelig og det er somregel de første 20 levlene, som går rimelig kjapt unna om du bare fokuserer litt.

Etter 20 blir det somregel litt løsere i fisken og spillet åpner seg med litt mer muligheter. Var i alle fall slik jeg opplevde det. Trodde aldri jeg skulle bli level 20 på min paladin og i alle fall trodde jeg ikke at jeg skulle komme meg til Outland. Når jeg kom over 20, fikk åpnet andre områder med litt mer spennende innhold enn startsonene, og plutselig var jeg level 62 og sto i en sump i Outland.

Kjenner meg igjen der ;)Min andre paladin har nylig kommet seg til level 65 og stortrives!

Lenke til kommentar

Svarene dine går mye igjenn, med en gang noen poster om en side av en klasse som kan være kjedelig, foreksempel 20-30 så vil du ikke prøve lengre. 20 - 30 tar... 2 dager med lite spilling ?

Står fast ved at shaman er veldi morro å levle med samt PvP i slutten (Da snakker jeg battlegrounds da jeg først i går startet arena i pve gear)

Jeg levlet shaman min pre tbc, uten dual wield, men med pre nerf windfury :p

Men jeg kan skrive under på at 60 -70 er sykt enkelt som DW shaman, NULL downtime, du skal prøve hardt for å bli fri for mana om du spiller riktig, jeg ble aldri fri for mana, kunn i situasjoner der jeg gjorde ett dårlig pull og fikk mange mobs på meg og måtte burne mana for å overleve :)

Shamans er konge.

Druids er imba :) Dvs level 70 restoration druids.

Har selv levlet en druid til 26 ca, og cat form var nice, men jeg hadde mye downtime. Skal ikke si hvordan druids er etter 30, men regner med de blir bedre ut fra hva jeg leser.

Angående paladins, så er paladin den klassen som tar lengst tid å levle, men er mest morro.

Med litt dedikert gear høsting og enchants, kan prot paladin være utrolig morsomt å levle med samt veldi effektivt.

Retribution paladin blir mer og mer tunet mot warrior klassen og dermed er det lettere å skaffe gear. Så ret paladins regner jeg med er greit å levle med nå. Og da Bear sier så, så regner jeg med det er korrekt :)

Levlet min paladin pre ret buffs :)

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg har kommet til den slutten att jeg hater og levle xP

Og vil derfor gå Druid. Siden det er kjapt til 20 og 20 og utover er det ganske fun, siden det er på en måte rogue.

Vell wow ikke noe for meg?

-Jeg elsker jo rogue'en min i både pve og pvp :)

Lenke til kommentar

Hehe. jeg har startet en druid nå. Hun er i level 19 (snart catform) jeg gleder meg til Catform. da starter morroa :)

Vell takk for svar alle sammen :) jeg har besluttet og lage druid. Vil nok prøve shammy oxo... skal bare få druiden i 30 så er det shaman i lvl 30 som står for tur. så jeg får prøvd begge klassene og sett hvilken jeg liker best :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...