Gå til innhold

Vurderer ny klasse.

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt 12 shammie. men av en merkelig grunn har jeg greid og slette henne :S

Vell har en 9 pally nå, 70 rogue, 32 lock og noen andre i 10-20 blant annet mage og hunter.

Vurderer og stoppe med pallien og lage noe annet. syntes det ble litt skipt med pally. noen som vet hvilken klasse jeg skal gå for og få mest morro med leveling, og gjerne fort lvl 70.

Gjerne en healer / tank. siden jeg allerede har pure Dps. Rogue var jo ganske gøy og lvl.

Har hørt shammy er resere til og lvl og ganske fun. noen som kan begrunne svarene sine litt?

Altsa hva er det som er så fun med shammy, og hvis du sier en annen class kunne du jo kanskje begrunne det også :)

Vell tror ikke jeg orker og lvl mere på locken. Samme spellsa og crittsa 24/7 :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell tror ikke jeg orker og lvl mere på locken. Samme spellsa og crittsa 24/7 :S

Uansett class er det i grunnen samme spells og crits, så det får du bare leve med :p

MEN; Lag deg karakterer av en klasse du ikke har spilt før, og levle de til 20+. Da finner du ut derifra om det var en klasse som skilte seg spesielt ut, og levle vidre på den ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Priest er rått :)

Shadowpriest er faktiskt ganske morro og levle med. Du kommer alltid inn som healer i alle instances til lvl 70 også. (Gjorde jeg ihvertfall)

Lenke til kommentar

Shaman kan anbefales da du tidlig får Ghost Wolf som gjøre at traveling tar mye MYE mindre tid(hater å bruke 20 min på å komme meg til att og fram mens jeg gjør quests :p) samtidig er dual wielding imba som shaman, på level 70 er det mye morro som enhancement, kan ikke si så mye om elemental da jeg ikke har prøvd end game spill som elemental, bare enhancement og healing.

Forøvrig er shamans imba healers også, ene og alen pga brain heal, ooops mente chain heal. Som enhancement shaman topper jeg bestandig dps-charten på bosser og ofte på trash også :) Men det har litt med mitt gear å gjøre, da jeg har hvert svært produktiv utenfor kara til å samle gear, der andre forventer å få det servert via raid, og elelrs henge i ogrimmar.

Har kunn spillet som enhancement i kara og za. Heale gjorde jeg pre tbc, zg,mc,aw20,mc,bwl.

Endret av Tor-Bjarne
Lenke til kommentar
Har hørt shammy er resere til og lvl og ganske fun. noen som kan begrunne svarene sine litt?

Altsa hva er det som er så fun med shammy, og hvis du sier en annen class kunne du jo kanskje begrunne det også :)

Du får ghost wolf på lvl 20. (+40% speed)

Du får WindFury på lvl 30. (One-hitter mobs på eget lvl)

Reincarnation gjør så du slipper å ghostrunne hvis du dør.

Med tremor totem og earth shock er du udødelig mot alle mobs som bruker cast-time spells for å skade.

(WaterWalk går også fortere enn å svømme.)

Husker første dagen jeg fikk WF på shammien min. Fikk sug i magen hver gang jeg gikk i kamp og tok moben på max 1-2 sekunder. Selv på 70 er det gøy å se høye WF-hits. :>

Angående priest kan det ta litt lenger tid å levle, men det er absolutt verdt det.

Både priests og shammies kan jo heale, siden du var ute etter det.

Lenke til kommentar

Har en liten shammy ku som jeg forsøker å få opp å level men jeg må dessverre komme meg ut av Mulgor og når det er gjort jumper jeg over Barrens som jeg klassifiserer som den verste sonen som finnes å levle i.

Paladin synes jeg er ganske greit å level, retribution build og et godt 2H våpen så tar du ned de fleste mobs ganske kjapt. Samt at enn kan heale seg selv. Rimelig kjekt i PvE sammenheng.

Eneste problemet jeg har med min paladin er at folk har 2 forhåpninger til den i alle instanser. Enten skal den main tanke eller main heale. Har fått kjeft alt for mange ganger for at jeg ikke tanket godt nok eller healet godt nok, selv om jeg har sagt at jeg ikke er build eller gearet for de oppgavene. Så vær oppmerksom på å få frem at enn er retribuild. Er i alle fall min erfaring :)

Lenke til kommentar

Hunter er rimelig høy å levle, nå har jeg ikke fått en hunter opp til mer enn 46, men startet en i forrige uke og ble level 22 igår. Var i alle fall artig fra 1-46. Så tenker meg det blir artig framover.

Er så fint med huntern at du kan afke litt mens du levler, bare send pet på mob og auto shot. 5-9sek kommer du tilbake og finner en ny mob.

Lenke til kommentar

Hvis du er så sinnsykt usikker anbefaler jeg druid, siden druid er den eneste klassen som kan ta seg av alle jobbene:

- Tank

- Healer

- Melee dps

- Range dps

+CC (beast)

Lvle opp i feral specc (catform), evt balance, og senere respecce. :)

Imba class og gøy å spille.

Lenke til kommentar
Druid er en drøm å levle fra level 20 og utover. Min er 64 nå, og har så og si ingen downtime mens jeg levler som Feral i alle fall. Dreper mobs rimelig raskt også.

Second that. LoTP + Mark of Conquest = absolutt null downtime. (Swipe-grinding er faktisk på grensen til overpowered.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...