UUnreal Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har plutselig pått denne visningen på meldinger på forumet. Jeg må åpne hvert enkelt inlegg og det er utrolig tungtvint. Åssen får jeg endret så alle inlegg er åpnet og kommer på 1. side med sideantall isteden? Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Sjekk nederst på siden, der står det: Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den fulle versjonen med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her. Edit det var noe annent: Du må trykke på der det står valg (øverst i høyre hjørne) Bytt til standard visning. Endret 8. mai 2008 av Kuffe Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Sjekk nederst på siden, der står det: Dette er en "lo-fi" versjon av vårt hovedinnhold. For å se den fulle versjonen med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her. Edit det var noe annent: Du må trykke på der det står valg (øverst i høyre hjørne) Bytt til standard visning. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg