Reshey Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dell Vostro 200 Intel® Pentium® Dual-Core E2180-prosessor (2,0 GHz, 800 MHz, 1 MB buffer) Ekte Windows Vista™ Business - norsk 1 års grunnleggende garanti - service neste arbeidsdag er inkludert - ingen oppgradering er valgt Skjerm ikke inkludert 2048 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 1024] 320 GB (7200 rpm) seriell ATA/100-harddisk med 16 MB DataBurst™-buffer Integrert Intel® Graphic Media Accelerator X3100 16x DVD+/-RW-stasjon Dell™ Entry Quietkey USB-tastatur - norsk (QWERTY) Dell optisk USB-mus med 2 knapper Denne pcen får en for 1990 + mva, men inklusiv frakt. I mosettning til hw.no student anbefaling, får en også Vista OS med i prisen. Helt utrolig hvor billig det har blitt med pc. Synes Dell fortjerner litt oppmerksomhet for denne pakken, så kanskje dem andre også kommer med tilsvarende tilbud. Kanskje burde HW.no vurdere student anbefalingen sin? Som er langt dyrere, billigste nettubtikk tar over 3300 for noen av delene, pluss frakt og uten OS. Hvordan greier Dell å selge en slik pc, med Vista og inklusiv frakt for bare ca 2500? Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå er jo dette en ferdig bygget pc, og ikke en man kan bygge selv. Kan jo være en av grunnene til at slike Pcer ikke blir satt som anbefalning? Skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå er jo dette en ferdig bygget pc, og ikke en man kan bygge selv. Kan jo være en av grunnene til at slike Pcer ikke blir satt som anbefalning? Skyt meg om jeg tar feil Joda men nå var nå dette utrolig billig, tatt i betrakning at en OEM Vista Buisness utgave koster rundt tusenlappen. Har satt sammen en handlevogn med de billigste komponentene jeg fant, endte da ca opp på 1420,- hos Datakjeden eksludert frakt og da er ikke tastatur/mus, hovedkort og kabinett med. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=72316 Lenke til kommentar
Treasure Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Nå er jo dette en ferdig bygget pc, og ikke en man kan bygge selv. Kan jo være en av grunnene til at slike Pcer ikke blir satt som anbefalning? Skyt meg om jeg tar feil Joda men nå var nå dette utrolig billig, tatt i betrakning at en OEM Vista Buisness utgave koster rundt tusenlappen. Har satt sammen en handlevogn med de billigste komponentene jeg fant, endte da ca opp på 1420,- hos Datakjeden eksludert frakt og da er ikke tastatur/mus, hovedkort og kabinett med. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=72316 Ja, det er jo helt klart et godt tilbud. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå