klilleng Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) -- slett ---. .. Endret 8. mai 2008 av klilleng Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Den der så virkelig ut som noe jeg kunne "trengt" bare synd jeg akkurat har kjøpt meg N95 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette ble plutselig en het kandidat for å bli min nye mobil, lekker... 4GB internminne, er det ikke mulig å utvide med et minnekort? Har tittet litt rundt kan ikke finne noe informansjon om akkurat det. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva blir egentlig forskjellen mellom denne her og Touch Pro? Den største forskjellen er at HTC Touch Pro (eller HTC Raphael som den også er kjent som) vistnok skal ha utskyvbart QWERTY tastatur Her er ett angivelig bilde av telefonen. Skjermen skal være den samme å er ikke mange forandreinger. Men her har du specs lista: Windows Mobile 6.1 Professional 256MB ROM / 128MB RAM Qualcomm MSM 7201A @ 528MHz 7.2MB HSDPA / HSUPA (rev A EVDO for CDMA versions) 2.8" VGA (480×640) touchscreen display QWERTY keyboard TV out Bluetooth 2.0 + EDR WiFi Orientation sensor FM Radio eGPS 3.1MP Camera with flash Front-facing camera microSDHC card slot 900mAh battery Enhanced TouchFlo NB! Foreløpig må vi forholde oss til ryktebørsen Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Dette blir nok min neste telefon. Flotte specs i en fin liten pakke. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 jeg er også imponert over denne telefonen.! Har lest rundt i hele kveld, blir nok en HTC... Men den må være helsort, så touch diamond eller pro er hete kanidater.. Noen som vet om den har FM-mottaker? Er helt avhengig av radio, og trenger snart ny telefon. Selvfølgelig har den radio, du hadde vist det selv også om du faktisk hadde lest artikkelen... Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet om den har FM-mottaker? Er helt avhengig av radio, og trenger snart ny telefon. Selvfølgelig har den radio, du hadde vist det selv også om du faktisk hadde lest artikkelen... Ah, det stod i specs-boksen på siden, ja. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Touch Diamond er den første telefonen vi har sett som blir levert med Opera Mobile 9.5.Er sikker på at jeg leste om en annen telefon som skulle leveres med Opera Mobile 9.5, men husker selvfølgelig ikke hvilken. At Diamond på toppen av det hele er fysisk liten gjør at vi er litt bekymret for ... prosessorkraft i forhold til telefonens høye krav.Den har en prosessor på 528 MHz. Noen som vet om den har FM-mottaker?Ja, som det står i artikkelen har den FM-radio. 4GB internminne, er det ikke mulig å utvide med et minnekort?Nei, dessverre ikke. Kjedelig de ikke kunne lagd den litt større med et godkjent batteri. Lenke til kommentar
ubbsond Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 De kunne gjerne vist hvordan man ringer og taster nummer med denne Hvordan man skriver sms kunne de også hatt med i videoen Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Den største forskjellen er at HTC Touch Pro (eller HTC Raphael som den også er kjent som) vistnok skal ha utskyvbart QWERTY tastatur Her er ett angivelig bilde av telefonen. Skjermen skal være den samme å er ikke mange forandreinger. Men her har du specs lista: Windows Mobile 6.1 Professional 256MB ROM / 128MB RAM Qualcomm MSM 7201A @ 528MHz 7.2MB HSDPA / HSUPA (rev A EVDO for CDMA versions) 2.8" VGA (480×640) touchscreen display QWERTY keyboard TV out Bluetooth 2.0 + EDR WiFi Orientation sensor FM Radio eGPS 3.1MP Camera with flash Front-facing camera microSDHC card slot 900mAh battery Enhanced TouchFlo NB! Foreløpig må vi forholde oss til ryktebørsen Spm #1. eGPS, er det det samme som assisted GPS? Spm #2. Har HTC Diamond samme grafikkproblemer pga operativsystemet kjører på generic (helt standard) grafikkdrivere, sånn som tidligere HTC-modeller gjør, noe som gjør at den kraftige maskinvaren ikke kommer til sin rett? (HTCCruise etc). De som ikke skjønner hva jeg mener.. clicky her Endret 8. mai 2008 av Naitsan Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 EGPS står for "Enhanced GPS", og skal sørge for raskere posisjoneringsfiks, og samtidig gi omtrentlig posisjonsinformasjon når GPS-signalene forsvinner. Dette gjøres ved hjelp av triangulering, som betyr at telefonen beregner avstanden til tre basestasjoner for å bestemme omtrent hvor du befinner deg. Teknologien skal ifølge utvikleren CSR være mer nøyaktig enn AGPS, som brukes i mange telefoner i dag. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 triangulering ... betyr at telefonen beregner avstanden til tre basestasjonerMinst tre. Om noen kan holde et aldri så lite foredrag om A-GPS vs. E-GPS kan det postes her. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Amobil: Har dere gjort dere noen inntrykk av batterikapasiteten på telefonen? Jeg har lenge sett på HTC TyTn II, men tror kanskje dette er mer noe for meg. Eneste ulempen er at den ikke har tastatur =/ Endret 8. mai 2008 av Håvard Lenke til kommentar
fjohnsen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 >Siden det er Windows Mobile, kan man installere egne programmer, VLC, Winamp osv. på >telefonen? Regner nesten med man kan det, men må være sikker;) Såvidt jeg kan se, finnes verken VLC eller Winamp for Windows Mobile, men for pc-operativsystemene. Windows Mobile har ingenting med Windows på pc å gjøre. Du kan ikke kjøre noe Windows-program på Mobile. Faktisk er Windows Mobile slik det leveres fra Microsoft i hovedsak mindre kompatibelt (med hensyn til applikasjonene) enn Symbian og PalmOS. WinMob er orientert mot "enterprise" og ikke mot enkeltbrukere. Jeg har hatt mange WinMob-enheter, men får fortsatt ikke samme integrasjon mot pc som med en gammel Palm T5. Jeg har snakket med utviklerne av WinMob, og det er helt klart at MS gir mer eller mindre blaffen i enkeltbrukere. WinMob skal selges som noe IT-avdelingen kjøper, setter opp og deler ut. Det betyr ikke at HTC Touch Diamond ikke kan bli din neste telefon. MS overlater grensesnittet til produsentene av apparatene, så det skal bli spennende å se hva Touch Flo gjør for et ellers gammeldags operativsystem. -- Frank Lenke til kommentar
fjohnsen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvorfor kaller du det sniktitt, Einar? Du var jo på den samme pressekonferansen som resten av datajournalistene? -- Frank Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva vil du at det skal kalles, ikke test ihvertfall. Lenke til kommentar
bangbang Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Absolutt spennende telefon. Får håpe at den ikke er altfor treig og at batterilevetiden er til å leve med. La dere forresten merke til at vg.no hadde tittelen "Her er iPhone-dødaren", de skrev iPhone med liten i.. tjihi Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nå som min k800i synger på siste verset, så er denne telefonen absolutt noe og tenke på Eller... Jeg må ha denne mobilen! Må bare skrape sammen pengene Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bare meg som ikke greier å se den STORE forskjellen fra Touch Cruise? For meg virker det som det er nytt skall, litt mer innmat(3Dbrikke og akselarometer?) litt modifikasjoner på menyene og flowen, men thats it? 127mhz raskere prosessor er nesten stor nok endring for meg (synes cruise er i overkant treg) Får denne en akseptabel hastiget er jeg nesten nødt til å skaffe meg denne telefonen. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Det var en skarp og fin video av telys og peanøtter. dessverre var det en blurry mobil i forgrunnen som som ble veivet opp og ned og forstyrret litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg