EinarEriksen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Diamond er en av årets mest spennende Windows-mobiler. Les mer Endret 8. mai 2008 av CesiuM_e Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Interressant artikkel, likte mobilen veldig godt. Men Amobil, skulle gjerne sett en video i bruk og ikke bare bilder! Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bare meg som ikke greier å se den STORE forskjellen fra Touch Cruise? For meg virker det som det er nytt skall, litt mer innmat(3Dbrikke og akselarometer?) litt modifikasjoner på menyene og flowen, men thats it? Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bra artikkel! Stor sjans for at dette blir min neste telefon.. Har ikke hatt Windows Mobile telefon tidligere, så lufter noen spørsmål her siden andre sikkert kan svare på det. Siden det er Windows Mobile, kan man installere egne programmer, VLC, Winamp osv. på telefonen? Regner nesten med man kan det, men må være sikker;) Hvordan bruker bildekvaliteten på kameraet å være på HTC telefoner kontra Nokia og SE? Lenke til kommentar
Litek89 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 HTC er beryktet for dårlige kamera. Touch Cruise kamera er utrolig tregt in normalt+litt til innelys, og trenger virkelig mye lys for å være kjapp nok til å være brukbart. Men midt på lyse dagen er det 3 MP med autofokus... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Wow! Snasen telefon! Faen jeg fikk lyst på denne nå, men jeg tror jeg venter å ser hvordan Touch Pro er! Men absolutt en interessant telefon! 1,1cm tykkelse? Hatten av for HTC! hallais86: VLC finnes til WM, men utviklingen er stoppet. Kan heller anbefale TCPMP. Er du villig å betale litt så kan du kjøpe CorePlayer som er det samme som TCPMP, men det er det ferdig produktet. CorePlayer har også YouTube funksjon innebygget, som er imponerende. (Jeg har CorePlayer på Touch'en) WinAmp kan lastes ned også. Men det heter WinAmpaQ. Dette er gratis, og du kan skinne spilleren som du vil, som vanlig WinAmp. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips: Lag et bedre manus til voice-overen på filmen. Det blir mye smør på flesk og unødvendige gjentagelser. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips 2 : ikke kall videoen for Sniktitt: HTC Touch Cruise , når det er Touch Diamond det tafses på... Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Tips 3 : til dere forumsbrukere. Det er menneskelig å gjøre feil, så gi dem en sjanse til å rette opp feilene Lenke til kommentar
Tore Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er jo over en time siden artikkelen ble publisert, så en time tar det vel ikke å korrekturlese, noe som også kan gjøres før det publiseres. Men for all del, ja det er lov å gjøre feil, mange feil, men det er også lov å lese over det som er skrevet en gang... Ingen er feilfri.. Siden feilene ikke er rettet før publisering, så er de vel ikke oppdaget, å må dermed påpekes... Tips 4 : lag en egen tilbakemeldingsknapp for artikler, så ikke forum trådene blir spammet slik som her... Sol ute.! Lenke til kommentar
hitokiri Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) *rettet For... mange... produktnavn... Endret 8. mai 2008 av hitokiri Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Den ser bra ut, og den nye TouchFLO-grensesnittet ser jo veldig lovende ut. dessverre koker det hele ned til de standard WM-applikasjonene som medlingsbehandling, kalender osv.. TouchFLO er jo strengt tatt ikke stort mer enn et skall som linker til de gamle, utdaterte applikasjonene som ikke har endret seg stort siden PocketPC 2002. Tror jeg heller venter til Windows Mobile 7 kommer før jeg bytter ut min HTC Touch Dual. For min del ville jeg nok bare lagt inn PointUI og deaktivert TouchFLO på Diamond uansett. Likevell, Touch Diamond er en fantastisk telefon med tanke på skjerm, fysisk størrelse og teknologi! Hadde bare Touch-FLO gått dypere ville det blitt perfekt! Kontrasten mellom et 3D-menysystem støtte opp av en grafikkaksellerator, og det gamle stusselige grensesnittet blir veldig stor og da ekstra merkbar. Når det er sagt, så skal det fortsatt sies at Windows Mobile kalender, SMS/Mail osv er av det mest funksjonelle du får tak i.. hadde det bare sett litt bedre ut. :/ Endret 8. mai 2008 av Lokii Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Noen som vet hvilken prosessor som sitter i dette dyret? Ja, jeg kan Google, men jeg er på vei ut i solen Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) I HTC Touch Diamond finner vi en Qualcomm MSM7201A CPU som kjører på 528 MHz EDIT: Det skal dog nevnes at det er Grafikkakselleratoren som bidrar mest med tanke på Touch-Flo's respons og visuelle prakt Endret 8. mai 2008 av Lokii Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Synes det meste av navigeringen var veldig treg, men skjermen og størrelsen var veldig kjekk. Skulle ønske vi fikk se litt mer av nettleseren (in action). Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Likte telefonen vedlig godt! skulle ønske de kunne vise litt av kamera UI også, men nå gjenstår det å se om batteriet holder, hvis det gjør det så kan denne telefonen bli en verdig Xperia utfordrer. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Telefonen ser lekker ut ja, men skjermen blir litt for liten (når man i hovedsak har blitt vant til 3" og 3,5"). Dessuten synes jeg den virket litt treg i ny og ned, forøvrig synes jeg også det så litt rotete ut i displayet. Men så absolutt ett godt seg i riktig retning Men er fortsatt enig med Steffen_moss...ser frem til Touch Pro. Lenke til kommentar
Abba91 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva blir egentlig forskjellen mellom denne her og Touch Pro? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Noen som reagerer på tittelen amobil bruker på artikkelen hos vg? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=519860 Lurer på hvor mange ganger amobils redaksjon har brukt iphone/ipod killer frem til nå. edit: Og litt ironisk så har det faktisk aldri vist seg å stemme. Endret 8. mai 2008 av Blåbær Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Virker som god framgang. Har en HTC tytn II, og blant annet lav oppløsning og treghet er ganske store hemsko, denne virker til å være forbedret på disse frontene. Kan bli en artig fjernkontroll med den oppløsingen. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg