Gå til innhold

Full krig i Midgard (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Ahhh Ringenes Herre :love: Ælsker Det håper det blir som Kampen om Midgard bare mye mye mye bettere :dribble: liker graffiken så håper bare det blir murer¨å tungt bevoktede fort så æ støtter dette spillet fullt :w00t:

Helt enig :p

Som hardcore LOTR fan, er det et must for meg å ha alle spillene, hvor LOTR er med.

(ja jeg vet, høres litt dumt ut, men sånn er det)

Håper det blir populært så det kan vare litt lengre enn BFME-serien (spiller det selv forsatt, menmen)

Gleder meg som en liten unge :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ahhh Ringenes Herre :love: Ælsker Det håper det blir som Kampen om Midgard bare mye mye mye bettere :dribble: liker graffiken så håper bare det blir murer¨å tungt bevoktede fort så æ støtter dette spillet fullt :w00t:

Helt enig :p

Som hardcore LOTR fan, er det et must for meg å ha alle spillene, hvor LOTR er med.

(ja jeg vet, høres litt dumt ut, men sånn er det)

Håper det blir populært så det kan vare litt lengre enn BFME-serien (spiller det selv forsatt, menmen)

Gleder meg som en liten unge :dribble:

Spiller BFME2 uansett om jeg er sammen med noen (LAN) eller ikke, jeg :D

Det spillet der SKAL i min handlekurv når den tid kommer ;)

Eneste spillet jeg ikke har/har hatt er LOTRO.

Litt fordi det er rimelig WOW-aktig og litt fordi det koster penger :(

Et Eärello Endorenna utúlien. Sinomë maruvan ar Hildinyar tenn' Ambar-metta! ^^

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som fikk med meg at de lager to kampanjer, der den ene handler om at Sauron fikk ringen? Det har selvsagt ingenting med den ekte historien å gjøre, men det kan bli morsomt likevel og gir oss en god grunn til å ha Sauron med på slagmarken, Balroger og alt det der. ;)

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som fikk med meg at de lager to kampanjer, der den ene handler om at Sauron fikk ringen? Det har selvsagt ingenting med den ekte historien å gjøre, men det kan bli morsomt likevel og gir oss en god grunn til å ha Sauron med på slagmarken, Balroger og alt det der. ;)

Bøkene forklarte vel så pass pent hva som skjedde om Sauron fikk ringen, dvs en total "mørklegging" av Midgard som ingen kunne se enden på. I dette spillet tror jeg det blir akkurat som det var under 2 tideverv.

Men joda, det forklarer Sauron på slagmarken men det forklarer ikke Balrogene, så fremst Sauron ikke leter opp de få gjennlevende Balrogene, så teller vel den styrken på 3-4 Balroger om det blir så mange.

Det er det jeg setter litt spørsmålstegn rundt, for de ødelegger all loren rundt Sauron. For han er ikke Vala men Maia og er derfor ikke i stand til å lage noe men heller forme det som allerede eksisterer.

Lenke til kommentar

"Ut fra Den Store Sjøen til Midgard kommer jeg" Aragorn

(beklager min alvisk er litt rusten, rofl :tease:

Men enig det med LOTRO, jeg fikk ikke helt den LOTR følelsen jeg heller, var litt artig til å begynne, men dessverre ble det bare en litt dårlig versjon av WOW (selvom jeg syntes PVE i spillet var veldig bra lagd). Jeg spiller også litt BFME litt for meg selv, bare ikke så like ofte lenger :(

Noen som har peiling om dette blir et krevende spill (tenker på til PC)?

Lenke til kommentar

Tolkien døde nok før det første Lotr spillet kom ut men er sikker på at han snur seg i graven av irritasjon på all elendigheten som er kommet ut basert på verkene hans og som bærer navnet Lord of the Rings, kun for å selge enheter.

Lenke til kommentar

"Ut fra Den Store Sjøen til Midgard kommer jeg" Aragorn

(beklager min alvisk er litt rusten, rofl :tease:

Men enig det med LOTRO, jeg fikk ikke helt den LOTR følelsen jeg heller, var litt artig til å begynne, men dessverre ble det bare en litt dårlig versjon av WOW (selvom jeg syntes PVE i spillet var veldig bra lagd). Jeg spiller også litt BFME litt for meg selv, bare ikke så like ofte lenger :(

Noen som har peiling om dette blir et krevende spill (tenker på til PC)?

Fra det store havet har jeg kommet til Midgard. På dette stedet vil jeg og mine arvinger bli til verdens ende. ;)

Og det er klart mine barn skal bli Lotr-fans :D

De skal se filmene den dagen de fyller 6 :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Det beste LOTR spillet er totalt LOTRO ingenting slår det :thumbup: men dette ser ut til å kunne bli et virkelig bra spill skal absolutt kjøpe det :new_woot:

men ingen ting slår LOTRO og det er SÅÅ forskjellig enn WoW, du har enten ikke prøvd det onklig eller så er ikke MMO din greie:) (og WoW suger P*kk i forhold til LOTRO :p)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...