Toggy Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg har en gammel laptop som jeg bruker som server for ventrilo samt jeg har en bot kjørende på den. Jeg bruker Remote Desktop for å logge inn på den og endre innstillinger eller hva det måtte være. Problemet er det, at når jeg ender Remote Desktop sessionen, altså avslutter programmet, logger laptopen (serveren) av windows, altså den blir stående med Log in skjermen. Dermed går serverne ned, og pcen kobles fra det trådløse nettet. Er det noen måte å unngå dette, slik at jeg kan bruke remote desktop uten å måtte ringe folk og få de til å logge inn på laptopen hver gang jeg har endret noe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 bruk logmein.com istedet for remote desktop. den låser kun pc`n etter at du har stoppet å bruke den. og du får tilgang til pc`n fra vanlig web-browser Lenke til kommentar
eMTea Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Bruker du windows på begge maskinene? jeg har samme løsning som deg, bare på en stasjonær, funker gull det, logger aldri av, bare lukker vinduet til remote desktop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå