Vu-caN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Jeg har to trådløse nettverkskort i en pc, som jeg vil bruke til å videresende bredbåndsforbindelsen med. Men jeg får det ikke til, og har prøvd å google og søke på forumet, men ingen løsning. Jeg har lest diverse steder at det enkleste er å sette opp bridge. Og da jeg gjør det i winXP, så får jeg en bridge. Den dukker opp som en ekstra nettverksforbindelse, og internett fortsetter å fungere som normalt på denne serverpc-en. Men hvordan broadcaster jeg denne nye trådløse forbindelsen? Den dukker ikke opp på "tilgjengelige trådløse koblinger". Jeg har også testet ut å dele en trådløs forbindelse, men denne finner jeg heller ikke på klient-pc-ene. hjelp!? edit: trykkfeil Endret 8. mai 2008 av Vu-caN Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Hvordan merker jeg at jeg er koblet til bridgen med de andre pcene mine? Når jeg ser bakpå pcen står det ene nettkortet og blinker akkurat som om det er inaktivt, og ikke koblet opp til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå