Gå til innhold

pc til 9000+ klar for bestilling

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har for det meste bestemt meg for å bestille dette..

Det eneste som mangler er at noen kan bekrefte at alle deler passer sammen, og at jeg har alt jeg trenger for en fulstendig pc. Legg spesielt merke til den trådløse internett "dingsen" :p

Setter stor pris på alle svar!

Mvh

Dudly

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har for det meste bestemt meg for å bestille dette..

Det eneste som mangler er at noen kan bekrefte at alle deler passer sammen, og at jeg har alt jeg trenger for en fulstendig pc. Legg spesielt merke til den trådløse internett "dingsen" :p

Setter stor pris på alle svar!

Mvh

Dudly

Det der blir en veldig bra pc, og du har alt som trengs bortsatt fra mus og høyttalere. Men regner jeg med du har, rgiht?

Når det gjelder den "trådløst internettdingsen" din så er det et PCMCIA-kort, som er et tilleggskort til bærbare PC-er. Den vil ikke funke på en stasjonær PC da den ikke har en port til det kortet. Skal du ha trådløst internett på den må du heller kjøpe et hovedkort med integrert WLAN eller et WLAN-kort til PCI.

Lenke til kommentar

Er det noen PCUer du vet om som er ca lik den jeg har som har WLAN da, og i så fall kunne du være så snill å flise opp en link på det?? :)

EDIT: Eller anbefaler du bare å kjøpe et WLAN kort til PCI??

Endret av dudly
Lenke til kommentar

Er du sikker på at du bare vil ha tokjerne? Regner du med å oppgradere/kjøpe nytt innen et par år?

Er du sikker på at du vil ha 64bit og VISTA? Jeg har fått litt motstridende informasjon om hvor bra det funker, og er ikke helt sikker selv.

Hvorfor Samsung Spinpoint? Regner med at diskene er ganske like for tiden, støyer den mindre kanskje?

Og hvorfor 22"? Det er jo snart ikke lenger nok det heller, jeg tror kanskje du bør ta deg råd til en tusenlapp til og hive deg på bølgen av de som kjøper Benq 24". Komplett har visstnok tatt inn et par tusen av den, og har knapt andre skjermer igjen i 24" kategorien :)

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du bare vil ha tokjerne? Regner du med å oppgradere/kjøpe nytt innen et par år?

Er du sikker på at du vil ha 64bit og VISTA? Jeg har fått litt motstridende informasjon om hvor bra det funker, og er ikke helt sikker selv.

Hvorfor Samsung Spinpoint? Regner med at diskene er ganske like for tiden, støyer den mindre kanskje?

Og hvorfor 22"? Det er jo snart ikke lenger nok det heller, jeg tror kanskje du bør ta deg råd til en tusenlapp til og hive deg på bølgen av de som kjøper Benq 24". Komplett har visstnok tatt inn et par tusen av den, og har knapt andre skjermer igjen i 24" kategorien :)

Jeg har vista 32 bit fra før, og satser på at 64 funker like fint. Grunnen til 64bit er å få ut potensialet i 4G minne. Har ikke en tusenlapp til å legge i skjerm nei dessverre. Det tokjernesspørsmålet kan jeg ikke svare på, da jeg ikke har stor peil på dette. Men så lenge det er bra nok for en beta Age of Conan funker det for meg:)

Men satser på svar fra foregående spm, ang internetten:)

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg og uansett skulle kjøre 64bit hadde jeg benyttet sjansen til å klistre på 8GB minne! Det skal hvertfall jeg... Bill Gates mener kanskje at 640k er nok, men Windows vil det annerledes, hehe, og til 1200kr for 8GB så sier ikke jeg nei takk hvertfall :)

Tokjerne er mer enn bra nok per i dag, og det er ikke så mye som støtter verken to eller fire (særlig ikke fire), men det kommer i økende grad. For min del ønsker jeg å være litt fremtidsrettet, så derfor blir det nok 8GB, Quad og SLI på meg. Så regner jeg med å ha den i en del år, og at den etter 3-4 år kanskje blir PC #2 for meg. Har alltid en aldrenes maskin jeg bruker til nedlasting, TV, koding og dill :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...