Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Saken er slik. Jeg har smerter i brystkassa, rettere sagt midt på, dersom jeg vender meg i visse stillinger. Dersom jeg hikker eller nyser, kjenner jeg at det presser på og dersom jeg presser på selv, kjenner jeg en smerte. Det kjennes ut som ledd/beinsmerter som ikke har noe sammenheng med astmaen min. Kjenner det til dels i skulderbladene av og til, men ikke så veldig. Jeg har en jobb som innebærer at jeg sitter veldig mye, men trenger sånn smått hver Tirsdag og Torsdag bare for å holde kroppen i gang. Til tider så får jeg små knekk i brystkassa på samme vis som når folk knekker til fingrene sine, når jeg vender på overkroppen.. Burde jeg egentlig bestille time til legevakta for å så få beskjed om at jeg må gå turer i skog og mark eller kan det være noe annet? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hvis du har hatt de smertene over lengre periode, kontakt legen. Dog at det knekker er ikke farlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det begynte å komme sånn smått i starten av forrige uke. Men jeg skal ut å gå en del i skog og mark i helga og dersom jeg ikke kjenner at det blir noe særlig bedre, så kontakter jeg vel legen neste uke tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå