sfj Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Måtte ut å prøve min nye linse (18-250) til mitt Sony A100. Litt synd med grenskygger, og ikke 100% stød på hånden, men... Endret 8. mai 2008 av SFJ Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det blir flott det der....så slikt kan jeg få til når jeg får min bestilte tele Canon 55-250IS...?fine farger og lys-setting i bildet. RandiA Lenke til kommentar
presjes Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fine bilder, skarpe og klare bilder. Som du sier selv, synd med skyggene. For be modellen sette seg et annet sted neste gang Likte begge komposisjonene. Bilde 1 syns jeg var finest siden du får med hele fuglen, men bilde 2 syns jeg var kulest med måten du har fanget blikket til fuglen som ser ut som han/hun ser skeptisk og litt sinna mot deg. Flydde h*n rett etter dette bilde? Hvis det siste bilde er croppet, så ville jeg kanskje prøvd en crop med hele fuglen, og kanskje en i et portrett av fuglen hvor du cropper fra halsen og opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå