Lindoniel Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Som dere ser av emnetittelen. Kan p-piller for damer blir brukt som potenspiller for menn? Dette er en myte jeg akkurat fikk høre, og jeg lurer på om det stemmer. Det som ble sagt var at "lurte i typen min en p-pille, og han hadde ereksjon tolv timer etterpå". Noen som kan noe om dette emnet? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 P-pille er et prevensjonsmiddel, ser ikke for meg hvordan den kan fungere som ereksjonsmiddel. Mulig det gjør det, men jeg tviler. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 urban myth! Folk burde ikke bare lese VG... Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nå ble jeg nysgjerrig på hva som skjer med en mann hvis han spiser en p-pille. Hva skjer? La meg slippe å teste det ut Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Jeg spiste en p-pille i 10klasse for å motbevise teoriene i klassen. Og jeg hadde rett, det skjer selvfølgelig ikke en dritt Endret 9. mai 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Spis et helt brett og se hva som skjer da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg