Dragen Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Hei. Er det flere enn meg som har problemet med at enkelte av HW.nos reklameservere henger seg? Spesifikt er det adtech.de og gfx.no som har problemer for tiden. Når serverene henger seg så lastes ikke artiklene på HW.no. Endret 8. mai 2008 av Dragen Lenke til kommentar
skolber Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hei. Er det flere enn meg som har problemet med at enkelte av HW.nos reklameservere henger seg? Spesifikt er det adtech.de og gfx.no som har problemer for tiden. Når serverene henger seg så lastes ikke artiklene på HW.no. Slå av javascript så laster sidene lynraskt. jeg hater javascript. Samme skjer i IE og FF, så det er ikke bare i Opera dette skjer. Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det hender innimellom her også - men ikke bare på hw.no. Har sett det andre steder også og når reklamer faktisk er til hinder for å lese det du vil, er det ikke annet enn en oppfordring til å bruke reklameblokker. Er heldigvis sjelden det skjer på hw.no (hos meg i alle fall) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Reklameservere? Lenge siden jeg snakket med de sist gitt Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Siden jeg bruker Google Home, så kommer jeg ikke til å slå av javascript. Lenke til kommentar
mads Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei, beklager litt seint svar her. Har rapportert dette videre til salgsavdelinga. Mvh, Mads Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå