Pysj Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Toshibas nye bærbare modeller frister med pianolakk og mange prosessorvalg. Les mer Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Mmm. De så fristende ut! Noen planer fra hw sin side å test dem? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nice! Men vil ha en enda mindre modell plz... 11-12" og ca 1 kg hadde vært så pent ... Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 I følge artikkelen: "De fleste modellene i P300-serien har HDMI-inngang." Inngang? Dvs at du kan koble til noe med HDMI, og få det opp på skjermen på laptopen? Jeg har sett mange nye laptoper med HDMI-utgang, dvs at de kan sende ut signaler på HDMI, men inngang har jeg aldri hørt om på laptoper ennå. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Har du ikke hørt? HDMI er inn. DVI er ut. Endret 8. mai 2008 av tommyms Lenke til kommentar
vegardj Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vel, vel, vel... akkurat det jeg ventet på. Når kan jeg troppe opp i min lokale elektrobutikk for å sikre meg en av disse? Hadde vært fint å få tak i en før sommeren Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har du ikke hørt? HDMI er inn. DVI er ut. Pffff. Tull. Hvorfor i alle dager skal man ha HDMI inn på en laptop??? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har du ikke hørt? HDMI er inn. DVI er ut. Pffff. Tull. Hvorfor i alle dager skal man ha HDMI inn på en laptop??? Jeg tror han var litt ironisk der Det er mest sannsynlig feil i artikkelen. Det er nok en HDMI-utgang på de maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå