Maranello Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Tok en del bilder på et bilcross-/rallycrossløp i Vikedal i april, ikke erfaring med fotografering av dette fra før, men har filmet en del. Fyr løs! Exif: F4,5 @ 70mm 1/1000 ISO 200 Endret 9. mai 2008 av Maranello Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Det første likte jeg! Gav fin fartsfølelse, og de tre bilene bak lager en diagonal linje som viser vei mot lederbilen. Fine farger og god skarphet, samt at komposisjonen funker knall! Det andre var litt mer vagt i så måte, det gav meg mindre. Et fint reportasjebilde, men ikke noe mer. Blir kanskje litt langt unna? Får liksom følelsen av at jeg ikke er med i bildet på samme måten som det første. Lenke til kommentar
presjes Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Fine bilder, har ingenting å utsette igrunn. Likte første bilde best, forstår at det er litt kriging i svingen der med de to første bilene. Får følelsen av at han på innern kanskje klarer å ta innersvingen på han ytterste som igrunn ligger først. Fin spenning i bilde for min del Bilde viser jo at det har gått galt her, men liker actionbilder når det kommer til biler eller "portrett" bilder av biler hvis det ga noen mening,hehe. Har du et bilde fra tidligere i denne uheldigheten kanskje? Lenke til kommentar
Philo Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Første bilde må jeg stemme i at fungerte veldig bra, de sterke fargene på bilene mot en ellers relativt monoton bakgrunn gir en knall effekt. Nummer to skulle jeg ønske du hadde fått knipset når bilen var på vei rundt, ikke "etter at støvet har lagt seg" for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Takk for kritikk, er godt fornøyd med det første ja. Når det gjelder nummer to så har jeg et par seriebilder akuratt når den velter, men det er dessverre helt tett med sandstøv, var ikke mye å hente der... Kunne nok ha cropped litt på det også, men likte det at føreren av bilen kikker seg tilbake, kanskje ikke helt gått opp for han enda... Lenke til kommentar
Maranello Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Har et bilde ifra en annen på vei rundt. Hadde kun 18-70 objektiv, så jeg måtte utnytte det lille jeg fikk ut av 70mm, tok derfor med vakten i gult. Enda ett, liker steinspruten helt til venstre i bildet, men ble litt vel utbrent på dørene til nr 36. Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Artige bilder. Et tips neste gang. Lag fartseffekt. dvs at bilen er i fokus, mens bakgrunnen er uskarp! Lenke til kommentar
presjes Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Actionfylt bilde når de kolliderer, dette likte jeg bedre, selvom jeg ser tanken din ved at sjåføren kikker tilbake på bilen sin. Kanskje litt lei seg for at den ligger på hode Sist bilde du har her likte jeg veldig godt, og her passet det å ikke panorere syns jeg, ellers ville du ikke fått med grusen sånn. Får uansett fartsfølelsen i dette bilde. Men ellers vil jeg også anbefale deg til å prøve panorering litt også, jeg finner det veldig gøy og actonfylt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå