jeckyll Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 heisann skal formatere en PC med vista nå. og lurer på om det er mulig å laste ned vista fra microsoft sine sider, og brenne filene på en CD så jeg får insallert vista igjen? håper på raske svar Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Du må lage din egen systemdisk, i Recovery Manager. Hvis du ikke får gjort dette på grunn av dataproblemer må systemdisk bestilles fra leverandøren av PC-en (tror ikke det er Microsoft du skal kontakte). EDIT: Du må lage systemdisken på en DVD. Hvis ikke blir du nødt til å bruke 7 CD-er. Endret 8. mai 2008 av Leeroymonster Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 hva er Recovery manager? Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Recovery Manager er et program i Vista som lar deg lage din egen systemdisk (siden det ikke følger med). Skriv Recovery Manager i søkefeltet i startmenyen. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 når jeg skriver recovery manager i søkefeltet i startmenyen så finner den ikke noe. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Når jeg tenker meg om er det nok Recovery Disc Creation du skal velge, men prøv uansett å skrive 'Recovery' i søkefeltet. Det skal være der. Lenke til kommentar
jeckyll Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 kommer ikke opp noe spennende da heller har formatert ene harddisken nå... Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg skjønner ingenting. :!: Er jo dette jeg får opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå