audunbra Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Etter å ha opplevd og akkurat gå tom for strøm når det perfekte motivet endelig dukket opp, har jeg nå bestemt meg for å investere i et ekstra batteri. Har sjekka litt rundt, og ser at BP-511A OEM koster omtrent 10 ganger så mye som et uorginalt kjøpt fra Ebay. Er det noen som har erfaringer/anbefalinger? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Sikkert like mange meninger om uoriginale batterier som det er om UV filter. Men min erfaring er at mine SterlingTek batterier holder lenger enn de originale BP-511A batteriene som jeg bruker i mitt 20D. Lenke til kommentar
Irish Coffee Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg har hatt uorginale batterier til både EOS5D og EOS350D i ganske mange år nå, og er swtrålende fornøyd. Prisen for de uorginale var noe slikt som 20-50 kroner og de varer hvertfall ikke kortere enn orginalen. Jeg vet en del er skeptisk til dette, men jeg har som sagt bare positive erfaringer. Lenke til kommentar
audunbra Skrevet 9. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2008 Siden det ikke er dukket opp noen bastante advarsler mot 3.partsbatterier, tar jeg sjansen. Ble 2000 mah batteri fra everydaysource (Ebay) til 49,- med frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå